X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vladan View Post
    Sram te bilo Dzece Rakame.
    Haha lik je smrda vidim to i ja posle 5 odgledanih epizoda.
    Black Sails bas prevazilazi moja ocekivanja. Serija je brutalno dobra...

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Ne mogu da se porede, Rouge One je pravi SW film, iako nema dzedaja.
      Spoiler
      Zar nije IP man neka vrsta dzedaja u filmu ?
      sigpic

Comment

• Originally posted by Erik View Post
        Manchester by the sea jos jedan u nizu precenjenih filmova. O glumi Kejsija Afleka nemam sta da kazem, ako se za onaj prosek dobija Oskar OK.
        Solidan je Kejsi, ali film ne drži ritam i Evropa izbaci svake godine bar 10 jačih filmova koji imaju sličan ambijent sa izbegnutim klišeima, kao i prirodnijim likovima. Zato nikad nisam ni pratio Oskare niti bilo šta vezano za iste.
        Večiti hype 5-6 filmova od kojih na kraju max 1,5 vredi.

No dobro, pričamo o naciji koja može da kreira da neko ko sport nikad ne prati, prati finale nfl-a zbog poluvremena.

Comment

• Šta si skoro gledao?
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Manchester i Hrutar (2015)

Ko voli spori Island, preporučujem ovaj sa rogonjama.

Da, i ovo sam gledao.
            Preskočiti jače nego Segej Bupka

Comment

• Samo jedan za i jedan protiv gledanja? Dobro i to je nesto, tvoja preporuka kao i uvek pribeležena

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sinoć pustim Brimstone, i film me oduševi. Zanimljiva priča, dosta nekih sick detalja. Guy Pearce, Dakota Faning odradili uloge odlično.

Film traje skoro dva i po sata al' ja bukvalno nisam trepno.

http://www.imdb.com/title/tt1895315/
                DALE 1992-2020
                NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

Spoiler
                  Zar nije IP man neka vrsta dzedaja u filmu ?
                  Ali ipak nije pravi
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Ali ipak nije pravi
                    Pa to je sad tehnikalija. Oseca silu, zna da se bori rucnim oruzjem ... Mislim slazem se da nije, ali ajde nesto najpribliznije sto su mogli da ubace. Sigurno najbolji SW film nakon originalne triologije a mozda i najbolji generalno posle Imperije.
                    sigpic

Comment

Pa to je sad tehnikalija. Oseca silu, zna da se bori rucnim oruzjem ... Mislim slazem se da nije, ali ajde nesto najpribliznije sto su mogli da ubace. Sigurno najbolji SW film nakon originalne triologije a mozda i najbolji generalno posle Imperije.
                      Meni se bas svideo film, moguce zato sto posle epizode VIII nisam imala neka velika ocekivanja.
                      A sto se tice najboljeg filma, strasno mi je tesko da se odlucim, tj. nemoguce

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kod mene je jasno Imperija... je ubedljivo prva, ostali mogu da se bore za top 3/5 .
                        sigpic

Comment

• Uh, ja ne mogu da se odlucim, ali ova 4 ulaze u izbor: osveta sita, imperija i nova nada/povratak dzedaja

sigpic

with experience.

Comment

• Stavila si 4 u uzi izbor od 8 snimljenih do sada. Znaci pola. Sta ti ulazi u siri izbor? Svih 8?
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Pa rekla sam da ne mogu da se odlucim, ne znam sta nije jasno

sigpic

with experience.

Comment

• Ja nisam gledao nijedan Star Wars film niti cu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X