Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Mrkela View Post
    Ma znam nego pitam sto jenuopce raskidao prije sa Popovicem
    Ne znam koji je bio zvanican razlog, ali ako se dobro secam, nezvanicno je bilo da Krajinovic nije bio bas posvecen onoliko koliko je Popovic to ocekivao od njega.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• E ko je ovaj sto sad prenosi Nadala?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Zoje View Post
        To onaj sto je "preuzeo'' Gofana?

Ima sanse da Nole pocne oko 11h.
        Nema nikakve šanse Zoje, daj Bože da krene pre ponoći.
        Originally posted by bojanaBG View Post
        Upravo to, nije Popovic nego JOhanson i zvanican razlog je bio da hoce vise vremena da provede sa porodicom, a posle 2,3 nedelje je objavljeno da je on nov trener Gofana. I u tom periodu ga je Fica 2 puta dobio, ovde i u Monpeljeu
        Upravo tako, to mi je najdraže, to što ga je porazio 2 puta.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• Kako 1h, pa nece Nadal i Svarcman da igraju 3h

sigpic

with experience.

Comment

• To bi bilo to sto je Svarcman pokazao.
            Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• Gledam ovu majicu Lakostinu. Jel ovo stalno isti dezen, ko da su se djeca igrala u fotosopu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Kako je sporo krenuo
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Боље да је остао Ник... овако ће испасти веће разочарање...
                  sigpic

Comment

• Klasicno novakovsko otaljavanje u prvim rundama,pre ce sad izgubiti nego u Sf i F

Comment

• Ma kakvo razočaranje....

Ali da deluje nekako skenjano, pod tim suncem, deluje! Upržilo
                      "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• Originally posted by Zika View Post
                        Боље да је остао Ник... овако ће испасти веће разочарање...
                        Ma kakvi bolje...ima ovde još lufta,samo malo da doda gas
                        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• није нешто у винклу, а тако добар жреб, све његове муштерије...
                          sigpic

Comment

• Ne voli čovek sunce pa to ti je

Comment

• Pih ... tako lep reket
                              "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• па и није био јак, све је шваба имао на рекету, мора јаче и брже
                                sigpic

Comment

Working...
                                X