X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako se raspade Filip.

Mrkela kao dete si, čiji je veći...
    Prikazao je dosta odličnih partija ove godine, videćemo kako će nastaviti.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• Nema veze, finale je odličan rezultat, bice jos dobrih rezultata.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Finale je odlican rezultat, mora da se uzme u obzir da je igrao kvalifikacije
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• ali ovo se redovno desava

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Lajovic izgubio u 1.kolu od L.Mayera, posto je 5.nosilac nije bas imao srece sa zrebom.

sigpic

with experience.

Comment

• Tacno sam znao šta će da bude Bojana. Gofan dobio WC i pomerio Ducija da ne bude slobodan u prvom kolu.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• koliko duva

sigpic

with experience.

Comment

• jos jedan klinac, doduse ovaj ne spada medju najmladje, '99. godiste

sigpic

with experience.

Comment

• Kakva je prsotina Zverev
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Gofane idi ubij se ... idi u penziju .... idi bilo gde samo bezi sa teniskih terena.
                      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• E moj Jaziri, dzaba si krecio.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
                        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Evo se Davidovich Fokina kvalifikovao u polufinale Estorila poslije dvjesta drop-shotova protiv Monfilsa
                          Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Bice nesto od njega,podsjeca me na JCF po stilu igre jedino sto Ferero nije volio da igra toliko drop sotove. Brz je,sve stize i malo grijesi a cim dodje kraca loptica odmah raspaljuje iz forhenda.Najveca slicnost izmedju njih dvojice mi je bekhend,JCF je za standarde spanskih igraca imao izuzetan bekhend a ADF nimalo ne zaostaje samo treba tu jos kontantnosti naravno.

Plasman u finale bi mu znacio bas dosta ali ne znam koliko je to realno,Kuevas je stari lisac tako da je za ocekivati da dobije na iskustvo.

Comment

• Davidovich Fokina
                              https://www.ubitennis.com/blog/2019/...escio-di-nole/
                              Similis simili gaudet

Comment

• Kako se povredi Alejandro
                                Similis simili gaudet

Comment

Working...
                                X