This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Ajoj Larisa LOL, kako ovaj spektakl da peopustis... ovo nisi videla jos nikad
    Haha ništ ja ove nemce ne razumem
    Nema veze, potražiću posle!
    "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• Ukrali sou Naomi

Bravo devojcice

Nemoj da izgoris samo zbog ovog GS, plizz
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bravo macko. Bolja citav mec i zasluzeno dobila.
        Serena je morala da izdrami i da upropasti finale bespotrebno. Ali se na kraju sampionski ponela prema maloj i od srca joj cestitala.
        A ne znam sta joj je Ramos kriv, samo na samu sebe moze da se ljuti.

Btw, znate na koga me podseca Serena sa ovom suknjicom? Znate onaj crtac sa nilskim konjem balerinom. Pljunuta!
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Je l se culo sta mu je rekla kad mu je zapretila prstom?

Verovatno nesto u fazonu - zapamtices me.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Нека се угледа на мушкарце, на добре манире, и Федерер је изгубио и остао велики спортиста, а не бараба...
            sigpic

Comment

• Ramos da se nagradi za ovo hrabro sudjenje. Usred USO je imao muda da ovo uradi.

Eno, ostao trag njegovih muda na betonu. Svaka cast
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Muratoglu Kakav ljigavac
                --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• ali nikad od Ramosa ne bi ocekivala ovakvu hrabrost
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Bravo Osaka...
                    Serena sramota... Usoela je da od Ramosa napravi "čoveka"..

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                      Ramos da se nagradi za ovo hrabro sudjenje. Usred USO je imao muda da ovo uradi.

Eno, ostao trag njegovih muda na betonu. Svaka cast
                      Isto kao Grkinja kad je Novaku sudila.

Svaka cast Ramosu zaista.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• hahah, Muratoglu posten

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Koliko može biti bahata, bezobrazna za nepovjerovat. Ona da im objasni kako je ona jedna uzorna majka i ne vara

Comment

• Trebali bi neki, par njih da se vrate ne nekoliko meseci, godina unazad vec samo par dana kad se povela prica o ovoj "sampionki" !
                            Sramota za sport.

Bravo Naomi zasluzila si ne jedan vec 2 PEHARA.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Hrabar je Ramos. Davao je on I Djokovicu opomene na Roland Garrosu prosle godine protiv Svarcmana. Takodje zasluzeno koliko se secam.

Comment

• Ramos...boze ko bi reko hahahaha eto iznenadi se covek ponekad i prijatno
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X