Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovo je stvarno bolestno pa i od Jenkija. Strpao bi sve organizatore USO dole na teren i pustio divlje zivotinje da ih jure!!!

Umrece neko jbt.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Gotov je Izner.. samo sto ne kljokne. Mnogo teski uslovi, da se ne lazemo. Veceras Tim i Nadal ima da poplave AA
      --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
        i da to ne vidimo????

Ccccc
        Ma da,zamisli...još nije kažnjen

Elem Sandu,ovog si pominjao malopre...

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Joj jadnicak kako se nasekirao

Ma kako da ga kazne Maro...mi da vidimo to presvlacenje ;)
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sto rece torp neki teski folirant
            Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
              Ma da,zamisli...još nije kažnjen

Elem Sandu,ovog si pominjao malopre...

Tog KRALJA!
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• A za koga treba da navijam uopste?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

A za koga treba da navijam uopste?
                  Delpa
                  Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Ovo je samo delic nerviranja. Radovanja su mu tek brutalna.
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ti si subjekrivna Maro

Ali od ovogodisnje USO Nike opreme, Delpo i Srivens imaju najbolje kombinacije.
                      sigpic

Comment

• Uf, Johny bas lose izgleda u ovim trenucima
                        Similis simili gaudet

Comment

• Izner bas lose izgleda
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• I normalno Ameri prekidaju kad je njihov u pitanju hahaha

Comment

Ti si subjekrivna Maro

Ali od ovogodisnje USO Nike opreme, Delpo i Srivens imaju najbolje kombinacije.
                              Uvek.I da se ja pitam sva finala bi igrali Novak i on
                              Šta prekidaju Mrkela?

Comment

• Ne mogu da verujem da naprave krov, a ne pomisle da trebaju i ventilaciju da srede
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X