This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Maxx-a View Post
    Federer je direktno optuzio igrace da zlouporebljavaju MTO na po meni ohol nacin , uzevsi isti proiv Waw na tom AO i rekavsi vec sta jeste posle meca .
    Ma kakvi nema sanse RF,onaj sampion bez mrlje sumnjam,sigurno je i tad postojao neki apsolutni i opravdan razlog za sve sto je ucinio...Al mora Boksi da nam malo,malo udari po Delpu,bilo je tu bolnih poraza...gazi Delpo esencijio fer pleja,ali pre svega, veliki igrac sto je najbitnije,gazi, ali do finala

Comment

• Originally posted by icetea View Post
      Ne kapiram ni ja sta je lose u tome da se igrac bodri i proslavlja osvojene poene. [emoji3]
      Cela je odvratna i iritantna kao pojava.
      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Delporo je ozbiljno popustio sa igrom , cini mi se prvi put na ovom USO u trenucima kada je Coric zaigrao najbolje sto moze , vratio brejk i servirao za izjednacenje u prvom setu pre rasprave sa sudijom o stanju terena . Opet je igrao dosta slajs na BH da li stedi ruku ne znam. Posle je bio odlican , ali vrv je video i da vise nema realne opasosti
        Similis simili gaudet

Comment

• Olako se u baruštini ovdašnjoj daje ocena odigrao 'meč života'. Po nekoj logici podrazumeva se da si takav meč dobio a ne izgubio.
          sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Ali ovo izmedju treceg i cetvrtog...pa ko ziv ko .. do tada
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nadam se da to pravilo u Novakovom mecu nece morati da stupi na snagu.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Kej odabrao baš prikladne boje za ovu pripeku.
                  sigpic

Comment

• Bas dobra, kao ona Noletova iz finala '12.. kako se zove ova boja? trula visnja?
                    --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Pretres, ko zna šta može unijeti.

Comment

• Ko od vas gleda Kei- Kohli? Malo pre je pricao nesto Vajda, mada je meni izgledalo da je u pitanju neka najava recimo, intervju sa njim mozda. Da li je neko nesto video?
                        Bukvalno sam uhvatila poslednje 2 sek na ekranu.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• pa premotaj
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa premotala

Elem kratak deo iz intervjua, ali nisu rekli kada ce biti ceo, jer za onu kratku izjavu, sumnjam da bi sedeo zavaljen onako

Kako da upload vudeo sad? Hmm

Jao sav je kao [emoji199]
                            sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Pa premotala
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Kei opleo po pravom Nemcu kad već nije imao prilike po fejk. [emoji41]
                                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Working...
                                X