Real Madrid C.F.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vladan View Post
    Inace Realove plate su monstruozne, jer oni placaju porez, ne igrac. Modric npr. dobija 180 000 eura nedeljno i to cisto dobija, dok Real regulise jos 52% poreza. Sam Ronaldo ih kosta preko 730 000 eura nedeljno.
    Мајке ти? Је л' ово 100% проверен податак?

Нереално ми звучи..
    Last edited by Победа; 16-06-17, 13:02.

Comment

• Odavno je prica da je tako za Real i Barselonu, ali s pocetka godine sam citao o novom Ronaldovom ugovoru i neki spanski strucnjak je pricao kako je drugacije u Engleskoj nego u Spaniji i Francuskoj(on je uzeo primjer PSZa) i kako je tesko finansirati Ronalda, Mesija, Nejmara i Bejla posebno jer klubovi moraju da plate razliku u porezu, a mesi i Ronaldo primaju preko 350 000 eura nedeljno cisto, mimo poreza, i zato je Modric na 180 000 eura, Kros na 150 000, Morata na 80 000, Pepe na 100 000, Ramos na 170 000 ali oni to cisto primaju, u Engleskoj bi to bile plate od barem 300 000 eura nedeljno.

Takodje je posle te price stigao demant i digla se neka velika prica bila da je samo Ronaldo taj koji prima posle poreza, kao i Mesi, ostali ne, ali nema dokaza da je tako ili da nije. Lude u Spaniji od Reala i Barselone i kakve su pijavice. Ekonomska situaicja nije sjajna, a grdne pare se upumpavaju u njih.
      sigpic

Comment

• http://www.record.pt/internacional/r...-a-madrid.html

Rekord kaze da se Ronaldo nevce vracati u Real. Problem je oko poreza, ali on prima platu cisto, razliku zavrsava klub, medjutim on i dalje mora da placa obicni porez, nije valjda mislio da ce i to da mu Real placa

Di Marzio, gt

With a headline on CR7 on the front page it would have been impossible to unleash the chaos. "Ronaldo wants to leave Spain," he opened the Lusitano newspaper 'A Bola', saying exactly how the Portuguese made this decision because of the treatment received by the Spanish tax authorities. The prompt response from Spain came from 'Marca', which wanted to clarify the situation. The Spanish newspaper argues that CR7 is really outraged because of the allegation of alleged fraud and that his head actually circulates the idea of ​​changing air, thus making a drastic decision. In a meeting with Real's executives, Ronaldo expressed his disapproval of the allegations being exaggerated and that he would obviously pay for what was agreed in the event that some of his mistakes were actually raised from the point of view of taxation . The Portuguese had already made the decision to leave Madrid, but the leaders would be confident that he would change the idea of ​​leaving the club in the immediate future. Obviously, if Ronaldo were to remain in his position, Real could not force him to remain controversial and sell the player at a price set by the club, not CR7's entourage. Even in recent days in Portugal there was talk of a bid of 180 million not taken into account by the Blancos. Europe's champions hope that time will come back, but the threat is on the horizon. Always according to Brand, Utd and PSG would be two possible candidates in the real case CR7 would change air, especially because they would perhaps be the only one capable of supporting an operation of about 400 million, obviously with Chinese teams. For the moment, however, Real tries to keep the situation under control. A first step in that direction has already been made by releasing an official note supporting his talent 24 hours after the denunciation. But it is not said that in the event that you should go to the ponderous, the Perez club does not value any alternatives to CR7. Of course, all of this would really be loud in a market that is really sparkling.
        sigpic

Comment

• Ronaldo in
          Kanga i Le Talek out

Jos Madrid da doplati 20 miliona i da se trampimo.

Comment

• Evo i Roana, ovo je ozbiljno znaci.

Comment

• Nisam razumeo, zbog cega tacno je on ljut ?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Comment

• Što mu štampa nabada da ne plaća porez.
                UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Vidim da je ovo ozbiljno, cim BBC objavio jbt. Bas neocekivano.

Mozda je ovo taj "surprise" sto je najavio Mou, vidjecemo

Comment

• Mendes je to, ne bi BBC nikad objavio u suprotnom.
                    sigpic

Comment

• Vraća se Ronaldo u Manchester.
                      UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• U robovlasnicki klub? Neka hvala.
                        sigpic

Comment

• Ali i dalje mislim da ostaje u Real, ovako mozda zele da nagovore Real da preuzme neke stvari oko tog poreza i rese sve

Comment

• U City.
                            Zezam se u PSG će. A možda i u Kinu.

Comment

• sigpic

Comment

• Nece on nidje.
                                Originally posted by Dekinjo
                                Šta mislite da su Livepulu poništili dva čista gola, a Sitiju nisu. Koliki bi bio rezultat? Pa 3:3
                                Originally posted by La Jugoslavia
                                Crvena zvezda je naša, iako je oteta, ona je naša, iako je okupirana. A da je oteta i okupirana, to stoji i to jeste, apsolutno se slažem.

Comment

Working...
                                X