Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liga Sampiona i Liga Evrope 2018/19 (zreb, kvalifikacije i uzivo komentarisanje)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• E jbt var

Comment

• Pa jeste ofsajd
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• VAR odlucio polufinalistu.

Comment

• Ljudi moji... Šta je ovo?
          sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Sudija...... ......
            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Kako luda utakmica
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nije Eriksen dodao, Silva je dodao
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Comment

• Skroz lud meč, jedan od ludjih u poslednje vreme..
                    Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• Eriksen dodao saigraču, igrač Sitija presekao loptu i promenio pavac i uticao da dođe do Aguera. Čist ofsajd.
                      I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• A Uros kaze da nije zanimljiv mec, nije za uzivanje..
                        insta: engleski_dopisnik

Comment

• Ma ofsajd kao suza, nema šta. U svakom lučaju neverovatan meč
                          Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• Originally posted by z0La View Post
                            Eriksen dodao saigraču, igrač Sitija presekao loptu i promenio pavac i uticao da dođe do Aguera. Čist ofsajd.
                            Igrac Sitija presekao kurac...
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by z0La View Post
                              Eriksen dodao saigraču, igrač Sitija presekao loptu i promenio pavac i uticao da dođe do Aguera. Čist ofsajd.
                              Silva
                              sigpic

Comment

• Šta zna Uroš lupeta. Pep Gvardiola zna sve

Comment

Working...
                                X