• Time
  • Show
Clear All

• Frank dobio otkaz.

Comment

• Pioli izgleda novi trener Intera.
      www.facebook.com/MilanVesti sigpic

Comment

• Ja sam čitao da će se odlučiti za Marselina, Piolia gura Ausilio a on se pored Kineza ništa ne pita.Mada ko zna. . .

Sent from my Redmi Note 3

Comment

• The breaking news out of Italy is that Inter have chosen Stefano Pioli as their next coach
          Last edited by Dzeki; 06-11-16, 15:10.
          www.facebook.com/MilanVesti sigpic

Comment

• Da, sad sam i ja to pročitao na sportskim.
            U principu je svejedno ko će doći, sezona je svakako bačena u vetar.
            Samo se nadam da će Zaneti uspeti da ubedi Simeonea da preuzme Inter dogodine

Sent from my Redmi Note 3

Comment

• Jos nema zvanicne potvrde.

Stefano Pioli is set to become the new manager of Inter and our transfer pundit Fabrizio Romano has exclusively learned the details of the Italian tactician.

Pioli, who is still under contract with Lazio, has already informed his old club that he needs them to cancel their previous agreement as the manager is set to join the nerazzurri side. Pioli was sacked as Lazio boss last April, after a heavy 4-1 defeat at hands of city rivals Roma. Oddly, Pioli’s first game in charge of Inter will be the derby of Milan.

The former Lazio is set to sign a contract until 2018 with a way-out clause which would allow the manager to get a payout in case he’s sacked before the natural expiration of his contract. A way out clause was also included in Frank De Boer’s contract.

Inter have chosen Pioli and an announcement will be made soon. Suning have finally decided to listen to Ausilio, Gardini and Zanetti, hiring an Italian manager who might give the team a bit of organization and balance. Pioli’s set to sign a one-year and a half deal with Inter, his era at the San Siro is about to begin.

Comment

• www.facebook.com/MilanVesti sigpic

Comment

• 2 puta izgubiti od Hapoela Beer Sheeve je nedopustivo, uz svo postovanje ka toj ekipi. Vidim Felipe Melo igrao i danas, pa nije ni cudo kada im se takav tip fudbalera nalazi u ekipi. Ne kazem da je jedini krivac, on mi je bas odvratan i los igrac, vec je nerealno kako tako dobra ekipa na papiru igra toliko lose. Steta.
                  Originally posted by maliajnstajn
                  Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Jesu mozda stolice na stadionu losa kao i mnogo druge stvari za koje je potrebna investicija ne bi li se stadion doveo u red, ali sve to po strani vecina mesta na stadionu su odlicna kad je u pitanju pogled. Strme tribine cine da skoro svako mesto bude idealno po pitanju pogleda na teren.

Comment

• Jel istina da stize Lucas Leiva iz Liverpula?

Pa da li su normalni ovi vasi? Felipe Melo-Lucas Leiva najgori vezni red ikada.
                      Originally posted by maliajnstajn
                      Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

It is reported that Liverpool have agreed to loan Lucas Leiva to Inter until the end of the season.
                        Last edited by Rossonero; 27-12-16, 14:31.

Comment

• Comment

• Comment

• Mnogo se pažnja poklanjala prošlog leta napadu a vrlo malo odbrani.

Više je problem psihološki i organizacioni doduše.
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                              X