This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sašu stiže umor
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Dugo se i guzlo, vreme je

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
        Dugo se i guzlo, vreme je
        Pa baš danas kada sam ja tipovala na njega
        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Ne igraju devojke nesto lepo, mada je bilo divnih poena, ali bore se svaka cast, prvi dobila Medison u tb 7:5

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Dobija Timiša ovo u 3.[emoji41]
            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ne moze Zverev, stigli ga silni mecevi u 5 setova
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Ne moze Zverev, stigli ga silni mecevi u 5 setova
                Inače bi mogao sa igrom protiv Lajovića

Ide predaja, ne može podnijeti nemoć jer preko puta više nema Ducija i Damira

Comment

• Originally posted by notorious View Post
                  Inače bi mogao sa igrom protiv Lajovića

Ide predaja, ne može podnijeti nemoć jer preko puta više nema Ducija i Damira
                  Fizicki bi bio u stanju da se bori, a sad ni to ne moze
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Predaj Saša,predaj.

Comment

• Fantastican je tim. Definitivno je na vrhuncu svoje karijere. Doduse I Zverev je povredjen.

Comment

• Opet Zverev bez Slema.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Thiem do titule

Comment

• Klasicno foliranje..video da ne moze nista protiv nadmocnijeg protivnika i sta kaze?..daj da pokusam da mu prekinem momentum.. Da ima neku povredu zadnje loze ne bi mogao da se krece a on trci skakuce i proklizava sasvim dobro..
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Ništa se gore nije kretao nego u prethodnim mečevima. Jednostavno nije igrački dovoljno dobar na ovom turniru da bude ravnopravan. I prije početka meča se znalo da je potrebno čudo da dobije danas, a čuda se ne dešavaju svaki dan

Comment

• ел то Аца пакује кофере? можда ће као раније да се повампири и добије меч?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X