Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
    Originally posted by Casiraghi
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
      Niko ne prenosi WTA finale? Bravo za SK.
      Ako ti nešto znači ni ja ga nemam na kablovskoj, 6 SK kanala a oni uvalili na hd koji nema ako treba javi za strim...

Comment

• Ma jok, ali SK briljira sa prenosima u poslednje vreme.
        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Stegnutija Darija... 3 fh u aut u ovom gemu -.-
          Dok Naomi...ko matora

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Osaka je bila stegnuta samo u 1.gemu, ali posle toga sve opustenija i opustenija.
            Mnogo lepo igra, bas pametno gradi poene
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Ali do sada sto sam videla, ajde da ne idem ranije samo na ovom turniru...koliko je Naomi hladnjje glave, pa da ne kazem srca Ne samo zbog toga kako je usla u finale Mastersa, vec kako je ona reagovala na plasman kada je onako oljustila Halep, a kako Daska. Ok mozda zato sto je lakse pobedila, but stil...

Da vidimo...

tt
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• E kad i bh igbacuje..mehhh
                Bas je daleko od svoje igre.

Samo ne znam sta je gore po nju ..da dobije ovo (sto je sada vec i nemoguce) ili izgubi...na psihickom planu

Brutalno izgleda Naomi kroz ceo turnir.

tt
                sigpic

Comment

• Ehh da si tako igrala od pocetka..

tt
                  sigpic

Comment

• Oduvala je
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Opasna egzoticna Naomi.

tt
                      sigpic

Comment

• Osaka hitno na časove neke držanja govora [emoji23]

Razvali sve živo ove nedelje, bravo

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Comment

• Hahaha. Treba sto vise titula da osvaja da joj postane rutina. Cestitke.

Last edited by icetea; 18-03-18, 19:57.
                          -To define is to limit.

Comment

• Višković komentariše muško finale

Ajmo Delpo care, vreme je za titulu
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Bogme, mislim da bi večeras moglo da bude 2:0 za Delpa.
                              Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Originally posted by FitnessGuy View Post
                                Bogme, mislim da bi večeras moglo da bude 2:0 za Delpa.
                                Ako Fed bude igrao kao juce, da.

Comment

Working...
                                X