Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ozenjeni Car je neporazen

Comment

• Petra mi je prehladjena, bas se pati...

Mocni Alex De Minaur

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• E Olja da te covek pita samo iz kog si ti sesira izvukla Marticevu,pored 3 muska turnira i toliko igraca..ccc..bas zelis da te stignem
        A defintivno tebi treba neki sajt o prehladama,svadbama,kad koju treba da zaboli stomak i slicno...

A ovi u Estorilu pozvali sve sto zna da drzi reket ,jbt Federico Gil kad je on igrao iha,fali im onaj Rui Machado,jos...
        Last edited by 61563; 30-04-18, 20:06.

Comment

• Juuuu kakva si napast ... znas ti mnogo

Pa kazem lepo da mi treba takav sajt

A stici ces me malo morgen... odbij!

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I ova Pliskova sad nasla da preda..ako je prodam, proci cu kao sa PCB..

Comment

• Samo da obratite paznju, lockout je ranije, vec u subotu u 11h ujutru
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• A vidim ja jutros stoji tacno 3 dana do zakljucavanja..pa sam pomislila koji je danas dan, kad pre prodje

A valjda sledece 2 nedelje necu da trosim nista...pod uslovom da me neko ne iznervira -.-

tt
                sigpic

Comment

• Ja sam mislila da ne trosim, ali moram da prodam Kasatkinu i najverovatnije Andersona, pasce im cena, izgubicu pare.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vidim Darija opet usla u svoju sivu zonu.

tt
                    sigpic

Comment

• Da, a cim je ja prodam, stici ce do finala

Je l' si mozda procitala kad ce zreb? Ja nisam jos naisla na tu informaciju

sigpic

with experience.

Comment

• Nisam, malo pre sam se ukljucila u realnost fantazija
                        Cim saznam javljam.

tt
                        sigpic

Comment

• Imam osecaj da ce zreb za WTA biti dan ranije i onda cemo na slepo da biramo ATP

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam završio sa Kasatkinom, pa sad sve da počne da ređa titule. Ubacih je iako sam znao da joj cijena sigurno pada, tako da je ispalo da sam skupo platio njenih 10 poena
                            sigpic

Comment

• Fica >Madrid >out

tt
                              sigpic

Comment

• Sve se zna..i ko igra u Stutgartu, Notingemu, ne znam gde ono jos...ali kada je zreb u Madridu koji pocinje sa zenama u subotu...niko nema pojma.
                                Posto muskarci pocinju u nedelju, njihov zreb je sigurno u subotu bar, a mozda pomere lockout

tt
                                sigpic

Comment

Working...
                                X