No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nece zene a sve zna..i koja protiv koje igra...i koja treba da pobedi...i ko od nas koju teniserku ima... a inace ne prati

tt
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Nece zene a sve zna..i koja protiv koje igra...i koja treba da pobedi...i ko od nas koju teniserku ima... a inace ne prati

tt
      Ma rekoh od ove godine poceh malo vise da ih pratim...a to sto pogledam sastave i lako vam zapamtim timove ,jbg,sta cu majka priroda

Comment

• Ma to mu je alibi, bio bi podjednako los i sa zenama u timu, ali ovako moze da prosipa neku suplju pricu
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Ma to mu je alibi, bio bi podjednako los i sa zenama u timu, ali ovako moze da prosipa neku suplju pricu
          Boksi bas zeljna da je prestignem...nego, daj ti zrebovi jel su odradjeni,da vidim kako da rasporedim ovih mojih 11 igraca

Comment

• I naravno scenario koji sledi, gotovo sigurno... Stefnaos se povlači iz Estorila. -.-
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I ako zaigra, gubi u 1.kolu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Da
                sigpic

Comment

• Da nije dobio ovaj poslednji gem na svoj servis,pitanje je sta bi bilo,crkao je...tako da ste upravu u vezi scenarija,al ako nista cena skace,a bice on dobar i u nastavku sezone valja istrositi trejd i staviti ga na klupu...Ajmo Sepi,nemoj da ispustis sansu za titulu

Al Cicko odlican,bice on bolji od svih ovih njegovih vrsnjaka godina gore/dole,izuzev Zverka vrv
                  Last edited by 61563; 28-04-18, 14:40.

Comment

• I Čungić neće sigurno da igra -.- ali zato Minaur dobio wc
                    sigpic

Comment

I Čungić neće sigurno da igra -.- ali zato Minaur dobio wc
                      Sto nece ,jer otkazao nisam ispratio ,ili ti to tako na osecaj

Comment

• Ne Minuar, nego Munar

Pa povređen, povukao se ove nedelje, neće igrati ni sledeću vrv, priprema se za Madrid... scenario 2

I još je u Sašinom delu žreba
                        sigpic

Comment

Ne Minuar, nego Munar

Pa povređen, povukao se ove nedelje, neće igrati ni sledeću vrv, priprema se za Madrid... scenraio 2
                          To je onaj sto ga Nadal forisra al pojma taj Munar nema...ma igrace,ja ne nadjoh nigde ,o kojoj povredi se radi,mislim da ce da igra i to dobro,ide on meni u 20%..a ako se povuce,a tu je Vinolas da uskoci [emoji3]

Comment

• Ipak igra De Minuar u Estorilu hahaha
                            Anduhar na Grka, koji nece da igra... pa na Andersona -.-

tt
                            sigpic

Comment

• I sta je sa Cungom?
                              Ja bih zabranila i kaznjavala ko se povuce posle zreba. To stvarno nije u redu
                              Sta to uostalom znaci...

tt
                              sigpic

Comment

• I ja sam za kaznjavanje, prijave silne turnire i samo se povuku i nista ne odigraju, pa ja samo moram da trosim izmene

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X