X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ramos je 1.nosilac u Marakesu, a Bertens se povukla, ona ne igra

z3 compact using Tapatalk
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Videla sam danas za Spanca
      Neverovatno!

Za nju onda nije cudno sto je nisam videla

Sta se desilo Marku pobogu??? -.-

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Aaaa ma ne Bertens...Mertens
        LOL ROFL
        Kiki sam imala sada, znam da je odustala, na nju ne cekam, vec na Belgijanku

tt
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Igra Mertens: https://www.flashscore.com/draw/t8oMbC2h/SdDEInBA/#draw
          sigpic

Comment

• Pa igra
            Nisam je videla nocas u zrebu -.-

tt
            sigpic

Comment

• raspored za top 20, normalno uvek moze da dodje do promena

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Bas je fina ta tabela, je si je skinula sa neki website koji je redovno apdejtovan?
                Svaka cast na 4om mjestu do sada, samo napred Australija je na dohvat
                Ja sam nekako misteriozno ostao samo sa Coricem u Monte Carlu pa sam morao iskoristiti 3 transfera na propalice kao Ramos, Kohlschreiber i Gasquet ovo kolo Ali nakon prosle nedelje I ulazak u top50 se ne zalim

Comment

• Sa tvitera, ima par naloga koji redovno postuju ko gde igra

Ma ja sam mislila da cu ove nedelje imati 1 izmenu, ali su bukvalno svi odustali i morala sam da kupim 3 nova igraca
                  a videla sam da si proslu nedelju odlicno odradio, svaka cast

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala
                    Ma I ja sam slicno prosao, trebao sam imati puni tim ali vecina su mi odustali ove nedelje tako da vidjecemo, sta bude bude Jedino sto znam je da moram poceti stednja transfera, ostalo mi je jos 48

Comment

• Meni jos 46, sad pravim plan da prodjem sezonu sljake sa minimalnim brojem izmena
                      moram ozbiljno da pocnem da stedim na tome

sigpic

with experience.

Comment

• Mora. Realno nakon 3 transfera sledece nedelje za MC-a imacu po 8 igraca svako nedelju do one pre RG-a. Problem ce biti naci pravi trenutak kada Kvalitet > Kvantitet

Comment

• Ja sam sa 5 igracica osvojila 10 poena manje od Dragana... i mene niko da pohvali

tt
                          sigpic

Comment

• Olja Cekali smo da se ukljucis u diskusiju da ne ispadne da gosipamo iza ledja
                            Bice zanjimliva ova nedelja kako vidim, igrace su mi razlicite od ostalih timova tako da mogu proci vrlo dobro ili vrlo lose

Comment

• Verdasco izgubio, dobro je da ga nisam kupila, razmisljala sam se

Ova nedelja je totalni rizik, a svaka cast Olja, usla si u top 100

sigpic

with experience.

Comment

• Ja ga kupio i stavio ga za kapitena
                                sigpic

Comment

Working...
                                X