No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Valjda ce biti dovoljno vremena da se sastavi tim, da lock bude u neko normalno vreme.

Inace Cuevas se povukao, Tiafoe umesto njega
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Valjda ce biti dovoljno vremena da se sastavi tim, da lock bude u neko normalno vreme.

Inace Cuevas se povukao, Tiafoe umesto njega
      Mozes mi dati sifru ,i ja cu ti sastaviti tim ,ako bude u neko cudno doba noci,nisam jos ispratio,koliko ima vremena posle zreba,ali,koliko god, eto izdvojicu za tebe Boksi...i sklopiti Dream Team

Comment

• Hahahha imamo i pcelicu
        Bese zuji mnogo... a kam med?

tt
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Hahahha imamo i pcelicu
          Bese zuji mnogo... a kam med?

tt
          Strasno sta mi srce moje napravi...ebo me i CFC i Barsa,sad cu 2 meseca da nosim ovu pcelicu Maju ko neka tinejdzerka...isto ko Nole sto me ukopa u fantaziju...a med,pa nadam se iskreno da ce teci tamo negde u poslednjoj cetvrtini godine
          Last edited by 61563; 15-03-18, 23:03.

Comment

• Aaaaaaa kladis seee, a numes
            Nemoj bas poslednju 1/4 ...teniska sezona ne traje dugo

Preko browsera ne vidim pcelicu samo preko tt
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Joj avatara hahahahahahahahhaha

hahahahahah

Comment

• Hvala

Bezi mi prvi za nekih 180 poena, tacno sto sam pravila par nekih gresaka, prodala Kasatkinu, a ove nedelje prodala Kverija, sacuvala Puja umesto obrnuto

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam vec napravila 3 izmene, a u planu je bilo da ove nedelje ne napravim nijednu
                  kako sam krenula, ostacu bez izmena na pola sezone

a valjda ce pomeriti lock, da ipak pravimo tim kad saznamo zreb

sigpic

with experience.

Comment

• Ma ja svake nedelje pravim po 3, osim jedne kad sam napravila 2
                    moram da se smirim malo

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
                      Mozes mi dati sifru ,i ja cu ti sastaviti tim ,ako bude u neko cudno doba noci,nisam jos ispratio,koliko ima vremena posle zreba,ali,koliko god, eto izdvojicu za tebe Boksi...i sklopiti Dream Team
                      Ne veruj mu Bojana nista, ubacice ti Djokovica

Comment

• Boze koliko je ovaj stari dosadan!

Pcelice nasa [emoji3]..jel vidis kada radis srcem pa kupis ovu dosadu, a onda je u zadnjem casu promenis, m?
                        Nista cuore, samo interes

A Boxy vidi ti da se tu muvas pri vrhu i da onda finisiras. Tesko da ces odrzati prvo mesto jos od sada, rano je.

tt
                        sigpic

Comment

• Najbitnije da smanjim malo sa izmenama, a i da pred sljaku pogodim kogad a kupim, jer ce tada Roger da leti i moci cu da se bahatim

sigpic

with experience.

Comment

• Pa to i jeste poenta... da pogodimo koga da kupimo

tt
                            sigpic

Comment

• Ma znam, ali moram da pocnem da pazim na izmene, kad su me presli neki za Majami, plan je bio da imam skoro isti tim

sigpic

with experience.

Comment

• Po lokalnom vremenu, razlika je -5

sigpic

Comment

Working...
                                X