No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ma i ja kad resim da prodam nekog ne gledam cenu, ali Jarry je bas pun pogodak

Originally posted by 61563 View Post
    Jbt ,sto onaj Nick nija malo stabilniji u glavi,ja ne znam ni sto je otkazivao ove turnire jel povreda ili mu se nije igralo,realno nije skup ako odigra dobro sto moze ako hoce,a opet mozda se otruje pomfritom
    hahahahhaah

Kirijos je bio povredjen jos za DC protiv Nemacke, tako da ne znam sta da mislim o njemu
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      ma i ja kad resim da prodam nekog ne gledam cenu, ali Jarry je bas pun pogodak

hahahahhaah

Kirijos je bio povredjen jos za DC protiv Nemacke, tako da ne znam sta da mislim o njemu
      Stvar je u tome sto ja njemu ne verujem nista,ni dal je povredjen ili ne ,moracu da cekam zreb ...jbt kad Busta sad proigra

Comment

• Ja ti kažem fiksni, najviše grešiš što nećeš žene
        Evo ti savet najboljeg prošle godine, Slovenca Mateja:

What advice would you give to people trying to win it all next year?

Matej: Play female tennis players. Do not be afraid of having them in your team, especially because they score more points (better return, more breaks) than male players. Of course there is a greater risk, but you have to gamble on them having good results and scoring points. Find someone with a low price who is playing a lot of tournaments and then sell him/her for a much better price; it is a good idea especially in the first quarter of the season when your budget is low and you cannot afford a lot of good players.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Ja ti kažem fiksni, najviše grešiš što nećeš žene
          Evo ti savet najboljeg prošle godine, Slovenca Mateja:
          Ma kakve zene ,savete tudje retko konstatujem sem ako ih ne trazim ,a to je bas retko...da sam samo igrao sa RF a ne pogresio sa Marejom I Noletom,od starta bilo bi drugacije,ne znam jel imao RF vrv da...zene samo Serena al zbog nje ne bih krsio moje pravilo

Comment

• ni Serena vise nije sigurna, a posebno mi je tupavo sto kosta 20 miliona, a nije igrala vise od godinu dana

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Fiksni svaka cast za ovu nedelju, koji su u svetu ove nedelje, verujem da si na samom vrhu

sigpic

with experience.

Comment

• Zainteresovalo me, pa sam pogledao, 6. je fiksara ove nedelje na svetu.
                sloboda ili ništa

Comment

• A jos ima Fonjinija i Jarrija danas, ne bi me cudilo da bude prvi

sigpic

with experience.

Comment

• Gledao sam tim prvom, tu je Jarry, ali nisam video za Fabia.
                    sloboda ili ništa

Comment

• Zakuvava se borba za šesto mjesto
                      sigpic

Comment

• Razbio je!

Ko ce sada od njega da zivi

tt
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Zanimljiva je i borba za 2.mesto, doduse mark malo popustio, ali ima vremena

lep pogled sa vrha

sigpic

with experience.

Comment

• Bravo Don Fabio...rutinski...evo i Bojana me hvali ,hvala...pocrvenecu....inace drugi sam zavrsio u svetu ove nedelje tuga

Sad krece vrlo zanimljivih i bitnih mesec dana...i sta i kako uraditi

Comment

• ja sam 16.na svetu, ali sad moram pametno da smislim tim za naredna 2 turnira

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                ja sam 16.na svetu, ali sad moram pametno da smislim tim za naredna 2 turnira
                                Svi moramo,al opet ti bar nemas jednu dilemu RF i kapitena,jedino sto moras da uklopis sve sa cenom...

I liga nam je bas jaka kad pogledas prosek poena,a imamo i ovo dvoje koji nisu ni napravili tim,mogla bi ti to da izbacis

I da bravo za 16....jbt na kraju da bih pobedio u SK grupi moracu da budem prvi u svetu,kako je krenulo
                                Last edited by 61563; 04-03-18, 18:31.

Comment

Working...
                                X