No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bez obzira na sve one price... e, mogla sam/htela sam ovog/ovu ili onog /onu, jedinu sam gresku napravila sto nisam kupila Petru, a stvarno sam htela i bas se premisljala, i to umesto Woz ....meeehhh
    Dobro, bice toga jos -.-

tt
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Moja najveca greska je sto sam kupila Bustu, jos mora da ostane jer su se Gofan i Julia povredili...
      A razmisljala sam o Andersonu ili Kveriju ove nedelje...

z3 compact using Tapatalk
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• E o Kveriju da.
        Ma cim sam videla kako igrao prosle nedelje odmah sam prodala Spanca.

tt
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ja sam ga prodala, ali onda sam morala da ga vracam jer su se ovi povredili.

z3 compact using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• pozdrav
            htjela bih da zaigram tenis fantasy pa ako bi neko bio ljubazan da mi pomogne
            za pocetak, koju apk da skinem i da li se boduju igraci koji igraju dublove?
            unaprijed hvala

Comment

• Približava se fiksni

Comment

• Ćao goga!

Ovde se registruješ https://play.fantasytennisleague.com a onda da uđeš u SK grupu, ako želiš sk fantasy liga: 925973
                sigpic

Comment

• Hvala izgleda da sam upala kod vas. Jos samo da pohvatam konce sta i kako

Comment

• Za ovu nedelju je vec u toku lockout, tako da vise ne mozes nikakve izmene da pravis.
                    A ako budes imala neka pitanja, slobodno ovde pitaj

i dobrodosla

sigpic

with experience.

Comment

• Vidim goga da si kupila ekipu, i samo mala opaska. Najbolje da tim sastavljas, onih 8 na terenu, tek kada izadju zrebovi (mada treba biti pazljiv, nekad zakljucaju pre zreba, pogotovu van Evrope ako se igra), jer ti je tako najsigurnije ko ucestvuje, retko se neko povuce nakon njega. A sve ovo pisem jer vidim da u timu imas Dimitrova i Sarapovu koji ne igraju do IW, bar su tada prijavljeni.

tt
                      sigpic

Comment

• Dimitrov igra Dubai sledece nedelje

inace, Kirijos se povukao, ako ga neko ima u ekipi da zna

sigpic

with experience.

Comment

• Ok zaboravila sam od sinoć, znam da ne igra ove nedelje. Baš sam htela da pitam otkud imaju neki Nika, nisam ga nigde videla, bio u žrebu?
                          sigpic

Comment

• Jeste, bio je Kirijos u zrebu, ali se izgleda nocas povukao

sigpic

with experience.

Comment

• Kad opet menjam/pravim ekipu nocu u zadnji cas nit sta vidim, niti imam konc -.-
                              I eto pobi moju opasku gogi da se retko povlace nakon zreba, prosle nedelje ista situacija....

tt
                              sigpic

Comment

• Hvala na savjetima :-) da budem iskrena, nemam nikakvo iskustvo s ovim pa u prvim mjesecima i ne ocekujem neke rezultate dok se ne ustelim ;-) i da se pohvalim da sam osvojila prve poene na Vesninoj :-D

Comment

Working...
                                X