X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kako ce da leti iz tima
    preko 7 miliona kosta, a pojma nema
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      I posto je predala, jer moze neko sa klupe da uleti?
      To mi nikad nije bilo jasno, kad se ovi sa klupe gledaju
      Ne moze, sa klupe ulece jedino ako nemas dovoljno igraca ili ako uopste ne pocne mec i to ce ti se racunati onaj igrac sa klupe koji je doneo najmanje poena ,nema veze dal ti je gore prva ili osma izmena

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
        Ne moze, sa klupe ulece jedino ako nemas dovoljno igraca ili ako uopste ne pocne mec i to ce ti se racunati onaj igrac sa klupe koji je doneo najmanje poena ,nema veze dal ti je gore prva ili osma izmena
        Ovo su izmenili, sad ti sa klupe racunaju onog kojeg si stavio na prvo mesto, posto znas da su svi na klupi oznaceni sa brojem.

Your team is awarded one automatic emergency (if one is available) in the event that a player in your selected starting 8 is not competing for a game week.
        The automatic emergency will be the highest-set priority player from your bench who receives a score greater than 0.
        You'll note that the players on your bench are numbered down the screen from 1 to 8. Be sure to prioritise your bench in order by substituting players on the bench.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ovo su izmenili, sad ti sa klupe racunaju onog kojeg si stavio na prvo mesto, posto znas da su svi na klupi oznaceni sa brojem.
          E dobro su se setili to je pametna promena,mada mi za sad ne treba al valjace za kasnije

Comment

• A sta vredi, to jedino ako zaboravis da nekog prebacis sa klupe u startni tim.
            Makar da racunaju klupu i kad igrac preda mec 1.kola

sigpic

with experience.

Comment

• Kako mi je bilo zao sto sam Felixa i Blinkovu ostavio na klupi, ali nema veze, bar neka im se poveca cena, Blinkova kida.
              sloboda ili ništa

Comment

ode Kasatkina, ona je prva na listi za odstrel
                kad malo bolje razmislim, meni ni 5 izmena nije dovoljno nedeljno
                Tebi je barem donela neke poene, ja je u nedelju kupio..

Comment

• Donela 5 poena
                  makar joj nije pala cena, tako da ove nedelje leti

sigpic

with experience.

Comment

• Mislio sam na prethodne nedelje..

Comment

• Ma nije ona nesto puno poena donela, nego nisam imala dovoljno izmena da i nju prodam ove nedelje

sigpic

with experience.

Comment

• Moze li neko da mi objasni odakle meni ovih 30 poena ove nedelje kada sam imao samo Zvereva?
                        sloboda ili ništa

Comment

• Koliko vidim, racunaju ti Blinkovu sa klupe, ali skinuce ti te poene kad ostali startuju

sigpic

with experience.

Comment

• Blinkova
                            sloboda ili ništa

Comment

• Edmund se povukao pre pocetka turnira, je l' ga ima neko?
                              Bas me zanima da li ce sad da racunaju klupu

sigpic

with experience.

Comment

• Ja ga imam
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X