X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 100, svaka sezona priča za sebe.
    sloboda ili ništa

Comment

• [emoji35] a ja taman napravila dobar tim, oko 150 hilj.

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Garsija leti iz tima. Zadnjih 5 sedmica uzela 32 poena. Al sam zaradila 2,5 mil. na njoj, ako je sad prodam [emoji4]

Comment

• Dobra je Karolin, fine bodove mi donela. Dugo je bila konstantna, a nemoguce da igra stalno na visokom nivou.

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Dobra je Karolin, fine bodove mi donela. Dugo je bila konstantna, a nemoguce da igra stalno na visokom nivou.

tt
            I meni je odradila fino par turnira, al sad ce sigurno da pojeftini i to dobro, s obzirom na zadnjih par sedmica

Comment

• Markan je u pravu,sve sto je napisao,bar ove 2 strane sto procitah,ne mogu da objasnjavm zasto Cicko i zasto recimo Niskori pre Kirijosa i Zverka,al sve je logicno.jednio me jebe srce da nikad necu staviti RF i sto ne volim zene(sport)...a teniserke od sledece sezone,ako sme 2 tima ,a sa dva e-maila bi trebalo da sme,cisto da razbijem monotoniju prvog mesta ....e onda ce stvarno biti dosadno....mada uvek cu se uhvatiti za nesto ko na ovom fudbal fataziju,ej bio 3 na svetu,i eto zbog toga sto ne volim Engleze ne stavim nijednog ni protiv Paname a necu ni sad sad a ni posle...jbg..ko sto i Pogbu ko, RF nikad necu staviti u PL....al dobro

Comment

• Izgleda da se Cicipas povukao, nece igrati sledece nedelje.
                Ja ga nemam, ali imama Iznera i Bertens a od njih ocekujem isto, ko zna koliko igraca ce na kraju da mi igra
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Ajmo ljudi uozbiljite se, kakav W, bitnije pitanje je ko nam sve igra sledece nedelje

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ostadoše svi bez kapetana

Comment

• Nisu svi ostali bez, naravno

A prodala sam Kerber
                      Pa bas me nervirala, nikako da krene... a tek ce sada da me nervira [emoji23]

tt
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• meni kerber lepo na klupi, kulira i skuplja poene

sigpic

with experience.

Comment

• Auuu, pa je l realno da je shminka stavio Kerber?

Comment

• Kupio je maksuz poslije RGa za Wimbledon

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                              Nije realan ovaj fiksni, ima Andersona nema Federera..
                              Kako ovo sada izgleda smešno.
                              sloboda ili ništa

Comment

• Iskusno

Daj mark...mec loptu je imao...

Comment

Working...
                                X