No announcement yet.

Fantasy tennis, POOL game - diskusije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja idem na 7-1, druga polovina zenskog zreba je bas rizicna za prognoziranje a malo bodova donose. Bolje je imati muskog igraca u 1/8 zbog tri seta, nego npr. Muguruza u finalu.

Comment

• Naravno...ali taj 7mi moze da ti ispadne brzo

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ja sam kupila samo Delpa, ostale sam sastavila od ovog sto imam. Mislim da nece biti gore od ove sesmice [emoji16]
        Bravo Boxy, samo naprijed. Navijamo za tebe [emoji122][emoji122][emoji122]

Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока

Comment

• Nije zdrav ovaj fantazi, ja da vam kazem
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Nije sigurno, mene cudi da toliko dugo odrzavas ovaj rezultat. Treba bas dosta pratiti sve i biti upucen.

Comment

• Gde zdrav kada si kandidat za Arenu onog starca

A sada odoh da se izborim sa svojim timom...mada cu menjati ujutru sigurno nesto -.-

Nema nam fiksnog da baci neki savet

tt
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• ih sta bi fiksni rekao: nemoj dedu za kapitena, nemoj zene
                i da on ozbiljno igra, bio bi prvi lagano

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I ja sam sa 6-2 trenutno, mada do sutra je vrlo moguce da zavrsim sa 5-3. Treca zena je rizicniji izbor ali high risk, high reward pick.

Comment

• jedino ako bas daleko ode ta zena, musko do 4.kola moze vise poena da donese, nego zena skoro do SF...
                    ja se 100% drzim 6/2, samo sto cu izludeti dok odlucim koju zenu da stavim

sigpic

with experience.

Comment

• Pa da, poenta je da 3 zene povecava sanse da pogodis finalistkinju, osobeno u zdrebovi kao onaj gore gdje imas Halep, Kvitovu, Muguruze, Kerber.. Imati 2 umjesto 1 uveliko povecava sanse za to. Sa druge strane ko sto si rekla muskarci nose vise poena, tako da se zenski pick isplati samo ako stigne bar do 1/2 finala.

Comment

• Sto da raaaadiiiim
                        kukuuu meneeee
                        2 ili 3 zeneeeee...

????

Bas me ovo nervira!
                        I ako su vec placeni isto...zaato nisu i bodovane vise pa da bude podjednako na kraju. Mizoginija na delu

tt
                        sigpic

Comment

• Ja sam se odlucila, idem na 6/2 i odlucila sam koje zene cu da stavim...jedino ako mi sutra ujutru jos nesto ne padne napamet

sigpic

with experience.

Comment

• ROFL kakvi preokreti [emoji23]

tt
                            sigpic

Comment

• ostavi garbinje od zena, a drugu na random, zmureci, pa sta ubodes

ja nisam imao ni kesha ni transfera sad da uzmem sve sto sam hteo, pa je bagatela grigor nuzno zlo haha

Comment

• sad sam blizu ideji da igram 7/1

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X