Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uzivo komentarisanje meceva - Australian Open 2018.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Gledate li Tima i Pelju najzanimljiviji meč do sad...Šteta što Pelja ne može da uzme makar jedan set da zakuva ovo dodatno...Bilo je par spektakularnih poena tweener Tima potez turnira već sigurno
    Last edited by Smailagačengić; 16-01-18, 10:50.
    Temeritas est damnere quod nescials!

Comment

• ja gledam Tiafoa i Delpa, ali sam videla poen na tviteru
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Delpo rutinski,dobro je što je počeo i ovaj bekend da udara koliko toliko...

Comment

• -To define is to limit.

Comment

• kakav oziljak

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Kiki Mladenović 15-ti poraz za redom

uzgred kako je gradjen ovaj tiafo zvek
              Last edited by Smailagačengić; 16-01-18, 11:32.

Comment

• Ne mogu da verujem da mrtvi ES sva 3 dana od 1 h, na oba programa prenosi zenski tenis, stvarno su sramna televizija...
                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Kako koji, španski ES prenosi Bustu, italijanski Sepija i tako redom. A mi

Comment

• Ja stvarno ne znam koliko to fanova imaju Bondarenko i Pavlyuchenkova da se prenosi njihov mec u drugom kolu turnira u prvom terminu.

Comment

• Jaziri ne moze da izgubi poen na svoj servis

Comment

• Kakav stav ima, 15 godina

A mogla bi na sunarodnicu u sledećem kolu

Comment

• Vala smo se nagledali spektakularnih poena u prva 3 dana. Sad Shapovalov doneo malo magije

Comment

• Conga na iskustvo...BTW veliki Malek na putu da odvede svoj meč u 5i set
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Prvo Pera, a sad bi mogla i Fett do nove pobede. Kao da im je naglo poraslo samopouzdanje...

Comment

• Kako je samo Khumkum preslusala Belindu Verovatno najprecenjenija igracica kod zene.

Fett igra strasan mec, mogla bi i ona po najveci skalp u karijeri.
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X