Reprezentacije

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Teraj ovog Petkovica dok jos mozemo nesto da uradimo
    Edit:Ceo zivot igra ko sisa kad god nam je potreban jedan jedini igrac da budemo bolji on zakaze.Pu siso jedno.Miljkovicu prodajo
    Last edited by Drazen 3; 17-09-11, 17:18.

Comment

• Za sada zadovoljavajuce, igra se u serijama. Petkovic za sada bez ijednog dizanja preko glave, napadamo sa one strane gde oni serviraju, fali tu Nikola jako da rasiri igru. Za sada prolazimo na snagu i raspolozenost Kovacevica i Nikica. Dok to traje, dobro je, kada bude stalo gotovi smo.

Odbrana za sada
      Last edited by Nebojsa; 17-09-11, 17:21.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Idemoooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je bre,odigraj nesto.3 poena do sad,da je 5 makar sad bismo imali set loptu.Ajde kidaj to!

Comment

• Drazene gde je ono celavo cudo visoko 2.10 sto je igralo za Ruse zaboravih kako se zove...

Comment

• Naložili su se sad naši maximalno! Što kaže Miljković uvek se naši mečevi sa Rusima završavaju ili 3:0 za njih ili za nas.

Ovaj set je bitan znači
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Tako je momci, idemo da se vrati braci za ono od pre par dana!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I naravno Dragana Mirkovic Pa kako mozemo da puknemo

Comment

• Sta se ova estradna umetnicaTM gubi po parketu?
                    sigpic

Comment

• Ovo je neverovatno kako igraju Nikic i Kovacevic,ko protiv Pazara da igraju tako izgleda,svaka cast
                      @Nebojsa
                      Imali su ono tele Kazakova 216 ako mislis na njega

Comment

• Ja od celavih znam samo Poltavskog.
                        sigpic

Comment

• @ T

Zvanicna maskota turnira, trazili gastosi

@ D3

Da na to tele sam mislio Rodjen je da plasi decu nocu.
                          Edit: Pardon, Poltakovski.

Comment

• Uh, što volim kad igraju bez preteranog respekta prema rusima...bravo momci!

Samo ne mogu da svarim estradnu umetnicu....

Comment

• @ T-mek
                              ovaj Kazakov nije celav al je visok ko Kosta Perovic i igra odbojku a onaj nas balvan imao sut sad protiv slovenije sa distance
                              Ugasili smo ovaj set,pali smo bre.Samo teraj dalje

Comment

• Ma znam bre za Kazakov-a, ali nije celav pa zato nisam ni odgovorio Neši. Pratim i ja odbojku vec dugo ne brinite, samo me nema ovde da pisem.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X