Announcement

Collapse
No announcement yet.

MotoGP - vesti, informacije, glasine ...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Valjda, i to neki test koji su samo zbog Horhea zakazali. Može im se
    Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
    До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
    suicide
    velika H2H 2019/20

Comment

• Retoričko pitanje Nije zakazan zbog njega, nego jer sad mogu svi da imaju testove... Iannone i Vinales su valjda dobili dozvole da testiraju i tad. Sumnjam da će Yamaha na kraju ostati pri ovoj odluci.

Isto je i za Espargara (koji ima ugovor sa Yamahom, ne sa Tech3), neće moći na drugi test sa KTMom... Korporativna odluka izgleda, sad mi manje deluje da će popustiti, da ne kažem uopšte.

"So what we've done with the Valencia test is, in the spirit of co-operation amongst the manufacturers and a so-called - I've read it several times in all sorts of quotes in the last couple of days - 'gentleman's agreement' we've let Jorge be available to do the two days of testing in Valencia.

"We think that's reasonable, we think that's correct and that's enough."

Yamaha's stance towards Lorenzo has attracted criticism since the #99's replacement, Suzuki's Maverick Vinales, will be able to test at both Valencia and Sepang in November.

When it was put to Jarvis that Suzuki - and also Ducati in the case of Andrea Iannone - are in the same contractual situation as Yamaha, but allowing the departing rider to have two tests, the Englishman replied:

"Do you know the contract of Vinales? Do you know whether Suzuki are letting him be free especially to do the test? I beg to differ [with the view that Suzuki could have stopped Vinales from testing]. I know also a little bit about what's going on with the contracts, and every contract is negotiated based on certain conditions.

"Our contracts are negotiated on the condition that the rider is not free to do any other activities until the end of the term [December 31st]. I think that some other riders contracts are maybe negotiated so the rider is free to do other things. And so I think that each contract is different, each contract needs to be understood and each contracted respected.
      Bold je bitna stavka.

http://www.crash.net/motogp/news/234...or-ducati.html
      Last edited by Vanja #66; 14-10-16, 21:01.

Comment

• Spisak lomova u karijeri

"I love to speak with Leonard
        He’s a sportsman and a shepherd
        He’s a lazy bastard
        Living in a suit ."
        Leonard Cohen

Comment

• + lom ključne kosti 2013 u Njemačkoj i juče u Japanu.

Edit:
          + lom ključne kosti u Francuskoj 2011.
          Last edited by Nikoletina; 15-10-16, 21:07.
          If a bike and rider coming past you three feet from your face at 180mph down a hill on a public road doesn’t raise even a grin, you are already dead.

Comment

• A ja se zalim na nozni zglob sto nije lepo zaraslo

Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2

Comment

• Originally posted by Vanja #66 View Post
              Retoričko pitanje
              Ma bio umoran sinoć nisam ni čitao šta piše, samo sam tvoje pitanje registrovao
              Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
              До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
              suicide
              velika H2H 2019/20

Comment

• Sta se desilo sa temom za motogp trku u japanu? Jutros sam posle trke pokusao da udjem na forum, ali sajt i forum sk-a nisu bili u funkciji...

Comment

• Preduhitrio si me Vanja
                  Upravo sam hteo da postavim isto pitanje

Comment

• Vise tema na forumu je nestalo.

Comment

• Ništa onda, ovde da čestitamo na tituli Marquezu. Sezona za njega je sve bolja, svaka trka u poenima, puno podijuma i sada stižu i pobede...

Yamaha se propisno obrukala sa velikim zaostatkom u razvoju bajka tokom sezone, ušli su sa objektivno najboljom mašinom i nisu je dovoljno unapređivali. Dešavalo im se to i ranije... Vozači su imali svoje propuštene prilike i pehove, definitivno sezona koju će želeti da što pre okončaju i okrenu se narednoj.

Comment

• Markez sampion

3 titula u 4 godine, svaka mu cast!

I u godinama koje dolaze izgleda ce dominirati jer Rosi je pred penzijom, Lorenco mislim da nece biti tako jak u Dukatiju, ostali slabi.
                        Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Stoner odbio Ducati i na ostrvu... Tako da će ponovo Barbera voziti

"I love to speak with Leonard
                          He’s a sportsman and a shepherd
                          He’s a lazy bastard
                          Living in a suit ."
                          Leonard Cohen

Comment

• Imam jedno pitanje za vas, ako može neko što pre da odgovori..tema koja je u nedelju nestala (hakovan je forum) Motegi Grand Prix 2016..da li je ona nova, otvorena posle 01.10.?
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Jeste Olja

Comment

• Nevezano za problem sa forumom - Abraham se vraća u MGP, u Aspar:

http://www.crash.net/motogp/news/234...togp-2017.html

Comment

Working...
                                X