No announcement yet.

FC Chelsea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Danas je mail preneo da bi nam prva meta u slucaju odlaska Koste bio Iguain.

S tim da Konte zeli da zadrzi Kostu,to se uopste i ne dovodi u pitanje,do prodaje bi doslo jedino u slucaju da stigne neka bolesna ponuda iz Kine.

Sto se tice drugih pojacanja,pominje se samo Naingolan ali o tome sam vec postao jutros.

Ono sto mene interesuje drugi napadac,ovi iz Korintijansa su navodno ubedjeni da je Konte fan Pata i da ce ga zadrzati.Oko Remija maltene nikakvih vesti,Falkao isto

Kad su u pitanju igraci sa pozajmice,Hektor i Piazon vraceni nesto ranije,navodno ovog Hektora Emenalo gura,na drugu stranu Times je nesto pisao oko slucaja Solanke danas ali nista novo nisu preneli.

Sve u svemu,oni navijaci koji ocekuju velike promene mogu na to da zaborave,ne bukvalno naravno,bice novca ali ne kao ranije a do nekih vecih izmena bi doslo samo u slucaju prodaje igraca.

To se u sustini i slaze sa onom pricom da se od Kontea trazi da radi sa postojecim sastavom uz naglasak na mlade igrace.
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Какве су ово баљезгарије?!

Comment

• Ne treba obraćati pažnju na taj "the sun" ,imaju oni onog Bizlija,koji je jedino tamo nešto prenosio vredno za Čelzi

https://twitter.com/1robbeasley

ali on je baš trol,samo se sprda nešto,lupa gluposti,trola ljude

što se tiče Matića konkretno nema nikakvih vesti o tome,ono jbg,ljudi videli da ne igra pa su odma sabrali 2 sa 2,mislim ne mora to da znači da neće doći do toga ali konkretno za njega,do ovog trenutka apsolutno ništa

jedino čini mi se da su ga pomenuli u jednom pasosu u Telegrafu,da je u Konteovim planovima
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• 'NAINGGOLAN WANTS TO STAY AT ROMA'

Roma sporting director Walter Sabatini says midfielder Radja Nainggolan wants to stay at the club this summer amid interest in the player from Chelsea.

The Belgian has reportedly already held face-to-face talks with incoming Blues boss Antonio Conte about moving to Stamford Bridge next season.
          However, Sabatini says the 28-year-old is going nowhere, telling La Gazzetta dello Sport: "Nainggolan to leave? I don't think so. He wants to stay."

Comment

• Bas strafa sto ce biti prenos na SK.

Comment

• Matić juče nije slavio nakon gola,ajd što nije slavio,baš je bio sjeban skroz,ne znam o čemu se radi,dal je razočaran zato što ga je Hidink iskulirao ili je nešto drugo u pitanju al ono je baš zabrinjavajuće izgledalo

Comment

• Comment

• Зар није икона продужио уговор?

Comment

• “Of course, he is not happy we lost,” said Matic after the 3-2 defeat at the Stadium of Light. “But we know what he has done for this club and what he has won. All of us in the team wish him all the best for the future and of course this is not a good way to finish in a club but we don’t forget what he won and what he has already done.”
                    Ovo zvuči kao da je to završeno..danima kopam i nema nikakvih vesti,to pitanje se do sada rešavalo početkom maja a nešto pre toga se preko medija saznalo da li će taj i taj igrač dobiti taj famozni ugovor na godinu dana

Apsolutno sam protiv ovoga,nema razloga da ne ostane,kao backup i jednostavno da bude tu tokom Konteove prve sezone

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• http://www.theguardian.com/football/...dja-nainggolan

Comment

• Last edited by saburo sakai; 11-05-16, 10:20.

Comment

• Nejasano bi mi bilo da Chelsea proda Kurtona. Trpalo ga na posudbu dok ne sazrije, rjesili se jednog od najboljih golmana u povijesti Prema da se za njega napravi mjesta i onda ni godinu dana kasnije lik jednom nogom van kluba.

Comment

• Raskid ugovora sa Addidasom iduce sezone. Zanimljivo, 6 godina prije vakta.
                              sigpic
                              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Chelsea agree to terminate Adidas kit deal in 2017

Chelsea and their sponsors, Adidas, have announced today that they have mutually agreed to terminate their existing partnership agreement prematurely.
                                Adidas has been sponsor and sportswear supplier for Chelsea since 2006, but much to the surprise of many today confirmed on their official website that the agreement had been ended six years in advance.
                                The agreement was due to expire in June 2023, but the sportswear have confirmed it will now end in June 2017 in order for Chelsea to have suitable time for another sponsor to replace them.
                                Adidas go on to state that as compensation for the early termination of the contract, they will receive a payment from in 2017 – perhaps indicating it is the Blues who have favoured the deal to come to an end more.

Comment

Working...
                                X