No announcement yet.

FC Chelsea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja I ne trazim od njega da odbrani titulu,niti verujem da se to od njega trazi.Skoro je telegraf pisao o tome da Roman sad trazi samo da bude u borbi za titulu a danas bas citam da sta god da se desi,koji god trener da dodje,nista se nece menjati i dalje ce poslovati pod nekim restrikcijama i stvarno bih se iznenadio da sad Roman njega otera jer bi u tom slucaju morao debele pare da mu isplati.
    Stvarno bi bilo dno dna da nakon ovog fijaska u prelaznom roku nastavi sa kmecanjem i sa forsiranjem jedne te iste bezmudne taktike.

Sto se mene tice,bio bih zadovoljan da se malo ekipa razdrma,to moze i sa ovim kadrom da napravi,nek promesa malo karte,da vise sanse mladima,bilo sta samo da vise ne stagniramo.

Nemam nameru sad nesto da ga kritikujem jer sam sve vec reko kad sam se registrovao na forumu.
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Comment

• http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...sea-shirt.html

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• I posle Pogba vredi sto miliona, pa brat Mikel mora bar 150!
              Originally posted by Vladan
              SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
              :vinjaksmajli:

Comment

• Originally posted by l1m4r View Post
                I posle Pogba vredi sto miliona, pa brat Mikel mora bar 150!
                Tise, mojne da te Saburo brat cuje, labilan je po pitanju Mikela
                sigpic
                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Pojma nemam koji je to lik,šatra neki agent,reče da je sve bilo dogovoreno sa Bešiktašem(valjda) i da je Otac(Mou) stopirao transfer u poslednjem trenutku
                  "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Mikel > Pogbara
                    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Sad tek vidim da Papy nije ni prijavljen za LŠ

Comment

• što se tiče novog stadiona

bilo je nekih spekulacija:

Currently, Stamford Bridge has around 25,000 season tickets, 14,300 general tickets, and just 2,400 corporate hospitality and executive box tickets. If Chelsea's specific redevelopment plans (which we are not privy to at the moment, so this is just speculation) include 7,000 corporate seats and 13,000 general admission seats, revenues should increase from £71m in 2013/14 to at least £125m when the project is completed.
                        Prema poslednjim informacijama to je to,povecava se broj mesta koja su najskuplja,VIP loze,za sponzore,kompanije itd.

i par sličica

Spoiler

Comment

• Jako lijepo će to izgledati i Chelsea definitivno treba veći kapacitet!

Comment

• Bane ulazii u poslednju godinu ugovora,kako stvari stoje možda bude bukvalno poslednja

voleo bih da ostane,mislim da može još da igra na visokom nivou ali pod uslovom da Otac bolje hendla njegovu situaciju,uz manji broj minuta može da izgura još koju sezonu
                            Last edited by saburo sakai; 06-09-15, 19:24.

Comment

• I ja mislim da ce mu to biti posljednja. Brzo ce i on u Italiju kao Vidic.
                              sigpic

Comment

• sad je malo nezahvalna situacija,videlo se to još prošle godine,kako pada i nikom ništa,kako smo kiksali eto ti paljbe,neću uopšte da komentarišem maloumne engleze(ne volim da generalizujem,al jbt) pa oni tvitovi kad ga teraju u Srbiju da vodi kakve ratove i tako to

Još sad Otac,nešto izmedju redova,sve ga kao kritikuje a on lik najviše zaslužan za celu situaciju,nego ajd,samo da ga ne oteraju na zadnja vrata,a sve mi se čini da će na kraju tako završiti

Comment

Working...
                                X