Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• nove vesti za stadion

http://www.umaxit.com/index.php/colu...-super-stadium

Sources close to the redevelopment project tell me fully fledged paper plans exist showing a new, improved Stamford Bridge on the existing site—though you won’t hear that from the club itself.

But I’m told there is a confidence within the club, following changes to planning legislation, that the requisite permissions can be secured within the season—perhaps even by the end of 2015.

Which means, depending upon your confidence in a planning system that now firmly puts the applicant ahead of the local objector, the potential that 2015-16 may even be Chelsea’s last season at Stamford Bridge as we know it.

jedan transfer kako stoje stvari propada,nakon sklapanja novog ugovora sa japancima,bilo je i dogovora da kupimo nekog japanca kako bi pustili korene na njihovom tržistu ali izgleda da nas je Muto ispalio

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/...e?ICID=HP_BN_1
    Last edited by saburo sakai; 13-05-15, 08:11.
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• I bolje sta je otisao u Majnca tamo ce barem dobiti priliku da pokaze sta zna ovi nase samo kupuju posalje na pozajmicu i prodade.
      Biznis a to mi se ne svidja.

Comment

• jbg mora tako,ako hoćemo da stignemo jednog dana Junajted,Barsu,Real,Bajern moramo tako da poslujemo

danas fudbal jeste biznis i nije Junajted postao finansijki gigant samo zbog dobrih rezultata na terenu

bolje i to nego da kao Siti upumpavamo novac preko sestrinskih kompanija
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Jbt nismo mi toliko slabi finansiski imamo jake ugovore sa sponzore tu su i tv prava ali nebitno,
          poenta mi je bila da te decu treba pruzit priliku bar jednu sezonu ne pratis na pozajmicu
          i onda daj sta das.... zato se i ovaj nije odlucio da dodje kod nas i kramaric zato nije dosao.

Comment

• Nismo slabi,baš naprotiv ali nismo jaki kao gore pomenuti u tome i jeste problem i dokle god je FFP na snazi uvek bi nas ti klubovi pobediil u direktnoj trci za nekog igrača

Sledeći korak je svakako stadion od bar 60.000 mesta,recimo Junajted nas debelo mlati na tom planu i imaju baš veliku zaradu a kad dodaš na to i njihove druge ugovore ostavljaju nas u prašini ,oni imaju od sledeće godine 70 miliona od adidasa,mi 30 pa ti vidi a što se tiče tv prava,pare od toga ne dobijamo samo mi nego i drugi tako da to samo smanjuje razliku izmedju Engleske i ostatka Evrope

Nije Murinjo tek tako izjavio da u eri FFP nije zanimljivo voditi klubove kao što su Junajted,Bajern
            Last edited by saburo sakai; 13-05-15, 11:14.

Comment

• Ruben: "I was having to mark a good player in Coutinho and try and keep him quiet. I had to be at my best."
              dalo se pretpostaviti da mu je bio zadatak,što je vrlo dobro odradio, pasovi na sigurno, nije htio riskirati, odigrao je kvalitetnih 60 minuta
              sad biće tu naravno i grešaka možda i sakrivanja lopte ali sve je to normalno

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• gledaj lika vec se odomacio,nikad necemo da se otarasimo ovih brazilaca

ps:isti arhitekta je radio/dizajnirao naš i sautemptonov trening kompleks
                  Last edited by saburo sakai; 13-05-15, 21:39.

Comment

• Ovaj Willian ko zena neka. Koji tanki strukic

Comment

• vidiš da ima i neseser sa kremicama

Comment

• uzmite ovo sa odredjenom dozom nepoverenja,teško je pratiti španske izvore kad su u pitanju transferi

Comment

• malo dobrih vesti

pregovaramo sa Marsejom o mogućoj saradnji,naime njihov predsednik je bio na utakmici finala FA kupa za mlade u društvu našeg sportskog direktora

nakon toga je otovrio dušu :

“I told him a club like Marseille was very interested to build something with a club like Chelsea and have some of the young players on loan,” Labrune told The Independent in Marseille this week. “Players who have big potential but cannot get into the first team in the Premier League, they come here on loan and the English club pays part of the salary.”
                          http://www.independent.co.uk/sport/f...-10248254.html

ako ovo prodje a čini mi se da je Marsej baš zagrejan za ovu saradnju još jedan aplauz za upravu

inače u članku se pominju Boga i Musanda kako igrači za koje je Marsej zainteresovan a treba dodati i to da je Boga nedavno izjavio da nema ništa protiv toga da provede "leto" u Marseju
                          Last edited by saburo sakai; 14-05-15, 07:09.

Comment

• malo mi je smešno kako se Ešton posle par meseci sa povijenim repom vratio u staru formu i ponovo uzdiže Murinja nakon onog teksta o dostojanstvu kluba i sramnom ponašanju naše klupe(kako se preterano radujemo nakon postignutog gola)

http://www.fullmatchesandshows.com/2...14th-may-2015/
                            st
                            razumem da ga je kritikovao za neke fudbalske stvari ali da napiše da za njega nema mesta u premu,čelziju te da kao takav ima negativan utiacj na celokupono takmičenje zbog kakvog ponašanja,morala je nisko

ruku na srce,nije samo on bio taj koji je pisao u tom pravcu ali jeste jedan od onih koji raspolažu sa insajderskim informacijama i licemerno je malo da posle par poraza dovodi u pitanje ostanak Murinja i to samo iz kakvih viših ciljeva
                            Last edited by saburo sakai; 14-05-15, 10:53.

Comment

• Mnogo vam nestašan ovaj Kvadrado.
                              Last edited by miloolja; 14-05-15, 15:00.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Mnogo vam nestašan ovaj Kvadrado.
                                de ga vidiš???

Comment

Working...
                                X