X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Ali samo par dana ranije
    Ma nije vazno, bitno da je covek savestan i odgovoran. Znate kakvi su ti malo manje poznati Amerikanci, nikada ne znate s kim imate posla.

Comment

• Pa nije ovaj bas nepoznat...mislim da je najpoznatiji od svih crnaca koji su igrali za nas. Ispravite me ako gresim

Comment

Pa nije ovaj bas nepoznat...mislim da je najpoznatiji od svih crnaca koji su igrali za nas. Ispravite me ako gresim
        Pa mislim na te igrace koji nisu zvezde vec imaju neku sporedniju ulogu u timu. A da je najpoznatiji od svih koji su do sada dolazili, jeste, tu uopste nema dileme.

Comment

• Aj neka bude i najbolji mada tesko ce neko Bo-a skinuti sa "vlasti"

Comment

Aj neka bude i najbolji mada tesko ce neko Bo-a skinuti sa "vlasti"
            Otkud znas, mozda to bude bas ovaj.

Comment

• Ali Bo je ipak imao neko Evropsko iskustvo ( igrao je u Turskoj ) dok Law dolazi direktno iz NBA . Videcemo, velike su sanse da eksplodira, ali kazem, najvise ga sputava cinjenica da nije naviknut na nas stil kosarke .

Comment

• Ja ocekujem mnogo od njega,mislim da ce prvenstveno zeleti da razigra saigrace,pa tek onda da sutira i prodire do kosa...i prilicno sam siguran da ce kidati u odbrani
                Last edited by Ljuba90; 24-08-11, 17:16.

Comment

• U svakom slucaju od njega ce nam najvise zavisiti igra. Dobro je sto ce raditi sa ekipom pre nego sto pocne sezona. Prosle godine je bilo zeznuto, uigralvali smo se a sezona vec uveliko pocela...

Comment

• Ma ponece ga atmosfera,ima da da 150 % na svakom bitnijem mecu

Comment

• Evo nesto malo o Law-u

2 godina faksa
                      -Law started in 30 games, earning a spot on the Big 12's All-Improved Team as well as honorable-mention All-Big 12 honors. He completed 49.3% of his shots from the field, 38.4% of three's (28 of 73) and converted 71.6% of his free-thow shots. With a team best 153 assists, Law ranked third in the Big 12.
                      -Law scored in double figures in 20 games, including four games where he earned over twenty points. With the help of his 24 points and six assists, the team beat then Number 9 Texas. In his best game of the season, against Houston, Law earned nine assists and scored 25 points, making all twelve of his free throw shots

3 godina faksa
                      -Law also set an A&M record in Big 12 play, scoring 35 points and earning seven steals in a game against Oklahoma State.After making the game-winning three-pointer at the buzzer to beat the Texas Longhorns 46–43, Law was named Big 12 Player of the Week

4 godina faksa
                      -Law has morphed into a true clutch player. As of the beginning of February, 2007, he has averaged a team-high 16.6 point per game, shooting 50.9% from the field and 45.8% from the 3-point line.[13] In a five-game period, he averaged 11 points in the first thirty-five minutes of the games, and an additional 10 points per game in the last 5 minutes
                      -In a historic moment on February 3, 2007, Law's Aggies became the first Big 12 South team (in 32 attempts) to ever beat the then-Number 6 Kansas Jayhawks at Allen Fieldhouse. Kansas led for much of the game, but Law scored 10 of A&M's final 13 points to ensure the victory for the Aggies, and Big 12 Player of the Week honors for himself
                      -Acie Law was the first Texas Aggie to be unanimously selected to the All-Big 12 first team,[20] and was named to both the ESPN.com and Sports Illustrated five-man first-team All-American teams. He was also named Big 12 Player of the Year by the Dallas Morning News.

Comment

• Propali pregovori sa Radmanovicem!!!!!!!

Comment

• Nisu jos uvek propali ali ne izgleda da ce se dogovoriti, ono za Jerebka nema veze sa zivotom, nema tu cak ni kontakta.

Comment

• Znam to sam jos prekljuce reko imam i ja svoje veze xD

Comment

• Kao sto je Ljuba reko, nama treba crnac koji ce da kida u odbrani i u napadu.Da ga ne citiram vise.
                              Ne bih zeleo da dovedemo Radmana na cetvorci.

Comment

• Od sutra krece druga runda pregovora sa jednim crnce,provereno on je prvi pik na cetvorci!!!

Comment

Working...
                                X