No announcement yet.

ATP Finals 2017. - London

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• BH je Rogeru bio solidan danas, najvise je problema imao na fh, kad m Gofan posalje loptu u fh stranu, nista nije mogao da stigne, sve je islo u aut po dijagonali.

Dobar ovaj 3.set ovde, posebno sto sam poprilicno neutralna, pa samo uzivam u tenisu
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Goffin do titule
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Bugarce ugrabi Sinsinati i Atp finale ove godine,svaka mu cast.Izbija na 3 mjesto na listi.

Comment

• ipak je uspeo na kraju da odservira za mec
          Dimitrov zavrsava godinu kao no.3

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dođe glave Soknici rupčaga koju ostavlja sa đus strane.
            Dobar Grigor, zasluženo u finale.
            sigpic

Comment

• Ova Nadalova grupa ispade jaca,a i Nadalov poraz mi sad lakse pada ipak je izgubio od finaliste.

Comment

• Strasan treci set, osvjezenje je Sock pravo

Comment

• Idemo Grigore do titule. Odlično igra.
                  Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

• Cuj od Gofana zijanio
                    OVAKO

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
                      Cuj od Gofana zijanio
                      Na koga mislis, Rafka
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=pMJ0-1GGf5k

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
                        Cuj od Gofana zijanio
                        Mozemo se sprdati mi sa njim kolko hocemo,ali covek je ove godine pobedio trojicu najboljih svih vremena,u kakvim god stanjima oni bili,nije ih mnogo to uradilo

Grigor jako dobar,aa Sockov Bh mi izgleda mnogo bolje nego pre

Comment

• Od........................Gofana hahahahahahahahahahahahha
                          Dayman (a-a-ah...)
                          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                          Champion of the sun (a-a-ah...)
                          You're a master of karate and friendship
                          For everyone

Comment

• Dosao Gofan na zavrsni i krenuo da preslisava
                            Sve redom ....

Ali sve sve ... to sve manje vise, ali da Grisa zabelezi 4 pobede i skupi 1000 bodova (sa mogucnoscu da ide na 1500) na ovom zavrsnom.
                            Teska vremena prijatelju moj, djavo ih odnio.
                            Last edited by Sandugp; 19-11-17, 12:42.
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Bas dobar mec igraju ova dvojica

sigpic

with experience.

Comment

• Grigor je spreman za SLam u 2018, prevelik napredak ove sezone, osvoijo je prvi Masters, evo sad ce verovatno i WTF osvojiti, dakle samopouzdanje ce biti tu, ostalo ce samo doci.
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X