• Time
  • Show
Clear All

• Tebe na suprotnu stranu ne mogu otjerati
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Istina, ne mogu protiv brata Rosickog.

Ko ce sve izgubiti opkladu u nedelju?Zivota mi, treba da otvorimo temu gde ce se voditi evidencija ko se s tim kladio i sve detalje opklade.

Sto se GIbsa tice, vidim da ce odsustvovati do kraja marta.

Comment

• Au, ja se nadao da ce biti spreman za vikend kad je mec s Bayernom, protiv Swansea-ja 16. marta, ali tesko. Doduse, posle tog meca ide reprezentativna pauza, pa je naredni mec tek 30. marta sa Readingom kuci.
        "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Carl Jenkinson, zvani TRAKTOR, a njegovom zadnjem djepu

sigpic

Comment

• Kako volim brata Ajnstajna Ali budimo realni kako ce ovaj traktordzija cuvati Bejla ja pojma nemam
            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Ne znam ni ja, ali cini se da Ajnstajn zna kako ce ga Jenki zaustaviti...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Znam, kako ne bih znao

Igrat ce kao FAN, a ne kao fudbaler, usput ce ga tako nagrditi da ce ovaj placuci sa terena izaci(na Bale-a mislim)
                sigpic

Comment

• IN AJNSTAJN WE TRUST !
                  sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Thank you my friend
                    sigpic

Comment

• Alo bre, gde je Remzika u ovoj prici ?
                      Originally posted by maliajnstajn
                      Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Pa vise sanse ima da ga zaustavi nego mejt Sagna.
                        Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Evo ko bi sve trebao da nas napusti na leto , u fazonu ok je osim Sanje i Frimponga za koje bi voleo da ostanu u klubu

It will be a summer of change in the summer at the Emirates as Arsenal plan on bringing in a few players with the reported £70 million they have to spend. But first they must make room and according to reports in the Daily Mail, we will be seeing the back of ten players.

The likes of Andrey Arshavin and Sebastien Squillaci’s will walk away for nothing at the end of the season as their contracts expire.

And we will also try and shift Nicklas Bendtner, Andre Santos, Johan Djourou, Ju-young Park, Marouane Chamakh and Denilson as they are all surplus to requirements.

The other two names on the list are Emmanuel Frimpong and right-back Bacary Sagna, who is reportedly unhappy about the new contract we are offering him and wants out.

Astonishingly these ten players are costing us a whopping £24 million a year in wages, which we will use on new faces coming.

Boss Arsene Wenger plans on revamping the squad and getting rid of the ‘deadwood’ and players that do not want to be here anymore will give us the room and extra finances to bring in the quality that will get us back to the very top of the games once again.

It will also hopefully end our trophy drought.
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Jevetu hocu. On i Giroud bi cinilo najjaci napadacki tandem Engleskeee!!!
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
                              Evo ko bi sve trebao da nas napusti na leto , u fazonu ok je osim Sanje i Frimponga za koje bi voleo da ostanu u klubu
                              Nek ide i Sanja! Samo mi Frimponga zao. Toliko vjerujem u njegov potencijal da sam siguran da ce postati vrhunski DMF....
                              " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Originally posted by Ves View Post
                                Nek ide i Sanja! Samo mi Frimponga zao. Toliko vjerujem u njegov potencijal da sam siguran da ce postati vrhunski DMF....
                                Posle svega sto je uradio covek zao mi da ga oteramo bio je vrhunski igrac toliko sezona da bi ga ovako sutnuli moze on jos da pruza dosta vrhunskih partija siguran sam :/ A za Frimponga mi je zao zato sto je nase dete ima karakter decko stvarno mu treba ukazati sansu :/
                                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Working...
                                X