No announcement yet.

Arsenal London

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zadnji put kada je Arsenal bio prvi na tabeli je bilo 8. aprila 2014. sto je ujedno i datum zadnjeg 0-0 remia Manchester Citya. Zanimljivo
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Stvarno zanimljivo, na kraj bjese Arsenal cevrti?
      sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
        Stvarno zanimljivo, na kraj bjese Arsenal cevrti?
        Ispali u Championship
        sigpic

Comment

• Gasi klub.

Comment

• sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Bas veliki hejt prema Vengerici na forumu, sta li ce tek biti kada uzme tripletu kada ovako reaguju dok je na deobi prvog mesta . Skolski primer kako ponasanje specijalnog prevodioca negativno utice na omladinu

Comment

• Giroud: "If someone’s a bit tired someone else will battle for them. That’s the mentality we need to show through the season."
                Giroud: "We are all looking in the same direction and we know we need to be 100 per cent in every game."
                Giroud: "We’re showing a lot of leadership. We have team meetings and all want to contribute and bring qualities to the big matches."
                Giroud: "We are all fighting for each other. We’ve a great togetherness and want to achieve big things together."
                Giroud: "“Yes [we can win the title], I think we are stronger mentally this year."
                Giroud: "We had a tough week with Bayern & know how important it is to win in the Premier League after a hard week in the Champions League."
                Giroud: "It takes it out of you mentally/physically. They had lots of possession. We had to run a lot so the next game will be very hard."
                Giroud: "“I don’t want to look too far forward as we need to carry on this momentum. It’s only the 10th game so we’ve 28 to go."
                Giroud: "We need to keep focused on what we are doing well and we have a lot of confidence."
                Giroud: "Theo was doing well at the *beginning of the season, which is why I wasn’t angry about not playing, even if it was something new."
                Jesmo ga svi pljuvali osim Akija ali vidi se da mu prija ova zdrava konkurencija neverovatno. Mnogo je dobro počeo sezonu što kod nas što u repci samo da nastavi sa ovom formom
                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Pljuvao sam ga i ja nekad kad me iznervira, ali nije on za pljuvanja. Covjek bas radi i trudi se i vidi se da mu je stalo do kluba na terenu i zbog toga ga ja mnogo cijenim.
                  sigpic

Comment

• Ja cu kritizirat svakog igraca kad ne igra dobro (dobro Tija i Ozila necu ). Kritike je zasluzio nonsalancijom na terenu, glupim kartonima i nezainteresiranoscu. Internet mi je svjedok da sam se u proslosti masu kacio s ekipom braneci ga i dalje ga gotivim, ali samo mora bit u formi jer kad je u formi jedan je od najboljih napadaca u Premu.

Comment

• Flamini, Gibbs, Chambers & Debuchy set to be involved tomorrow, with Coquelin, Monreal & Bellerin among those to give way. [Standard]
                      Ozil i Sančez gotovo sigurno neće igrati sutra zaslužili su jednu tekmu da odmore .
                      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Napred Joel,Ox i Theo.

Protiv Spursa je Ramsey igrao AMC ako se ne varam, ne znam ko ce sutra, mozda Santi.

Ospina,Debuchy,Chambers,Gabriel,Gibbs,Kokelan,Flam ini,Cazorla(AMC),levo Joel, desno Ox, spic Walcott
                        Originally posted by maliajnstajn
                        Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Arsenal fined over Chambers transfe

The defender joined the Gunners in the summer of 2014, but the club have been found guilty of breaking the FA's Football Agent Regulations

Arsenal have been fined £60,000 for breaching Football Association (FA) regulations in relation to the transfer of Calum Chambers from Southampton.

The FA has imposed the sanctions and issued a warning to the Gunners over their future conduct after breaching "The FA's Football Agent Regulations".

Authorised agent Alan Middleton has also been fined £30,000 and been handed a suspended punishment banning him from all agency/intermediary activity for a period of three months.

The sanction will only be enforced if he is guilty of contravening agents or FA regulations over the course of the next 18 months, starting from October 23.

Kakve su ovo muljaže braćo mila , a Totenhem što je odradio Sautempton za Aldervilda nikom ništa

Originally posted by Topdzija View Post
                          Napred Joel,Ox i Theo.

Protiv Spursa je Ramsey igrao AMC ako se ne varam, ne znam ko ce sutra, mozda Santi.

Ospina,Debuchy,Chambers,Gabriel,Gibbs,Kokelan,Flam ini,Cazorla(AMC),levo Joel, desno Ox, spic Walcott

Ospina je i dalje bolestan tako da je Čehara na golu verovatno
                          Last edited by Lord Gangarić; 26-10-15, 12:56.
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Mogao bi da dobije priliku onaj klinac cudnog prezimena sto igra za americku repku, a nemackog porekla, ako vec nije nigde pozajmljen, a Santi nek kulira malo.

#SviSmoMiSaburo

Comment

• Zalalem je u Rangersima i kida svaku tekmu nesto napravi. Bas bas igra mali ko lud

#JoseMourinhoWeWantYouToStay
                              sigpic

Comment

• Prekucende
                                sigpic

Comment

Working...
                                X