Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadal predao, Fica u SF
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Nadal je izjavio da mu nije bitan London da pazljivo planira buducnost.

Iskreno, verujem da je dosao u Pariz da osigura prvo mesto, pitanje da li ce da igra London. Prvo mesto mu je bilo jako bitno, i siguran sam da bi forsirao do kraja da je i Rodzer igrao. Ionako ce tesko protiv Rodzera u Londonu, tako da mu je najbolje da odmori.

Comment

• Pametnije mu je bilo da je preskocio Pariz, jednu pobedu u Londonu bi imao 100%

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Uze li to Delpo Pariz?

Edit: Fica ovim prolazom ide, ako se varam, na 43. mesto, naravno najbolji plasman u karijeri, i perfektan zavrsetak gorine i podloga za sledecu.
          Last edited by mark !t zer0; 03-11-17, 13:24.
          sloboda ili ništa

Comment

• Verovatno, ali je verovatno podcenio svoju povredu.
            Iskreno, ako Nadal ne bude igrao WTF, mislim da Rodzer moze do prvog mesta ako bude igrao Brizbejn ili koji god turnir Nadal bude igrao u prvoj nedelji sledece godine. Mislim da ce tesko bilo ko da dobije Rodzera u Londonu.

Mislim, Federer bi posle gotovo izvesno izgubio prvo mesto posle AO, ali i jedna nedelja bi bio velika kao kuca, a fizicki mu sigurno ne bi bio problem da igra u prvoj nedelji sledece godine.

Comment

• Uz desetak otkaza eto Filipa i kao nosioca
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nece Roger da menja svoje planove zbog no.1, jedinu gresku koju je napravio je sto je igrao Montreal i to je skupo platio.
                On sledece godine pocinje u Pertu, Hopman cup i posle igra AO, to je to

sigpic

with experience.

Comment

• Ne bi trebao ni London da igra.. ili nek vidi zdrijeb ako nema Rogera ili Delpa ostale moze dobit pa nek odigra mec dva i povuce se.

Comment

• Btw podloga je ultra spora

Comment

• Imao ga je Big John, steta
                      Originally posted by Casiraghi
                      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• браво Фићо... ето шта значи срећа на турниру и у тенису уопште.. некоме се смркне, другоме сване..
                        sigpic

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
                          Imao ga je Big John, steta
                          Na 3:3 i drugi Delpov servis je bio odlucujuci poen, napao Izner iz riterna i ormah na mrezu, ali Delpo perfektno bekhendom prosao.
                          sloboda ili ništa

Comment

• koja je ovo Delpu nedelja zaredom da igra? Bas siluje da dodje na wtf, ima da prodje kao Endi 2014.

Salim se, konkurencija je toliko ocajna da ce biti 2. favorit verovatno.

Comment

• 4.nedelja, igrao na 2 kontinenta, ali je povredjen jos od 1.nedelje, a i tokom 3.nedelje je povredio ledja
                              heroj, nema druge

sigpic

with experience.

Comment

• Ne kapiram potrebu da ga pljujes bas svaki put kad igra meč. Ima ovde ljudi kolima je Delpo veoma drag.
                                sloboda ili ništa

Comment

Working...
                                X