No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mislim da mu prvo sujeta zbog rivala, njihovog trenera i prošlog poraza, a zatim i ne baš sjajni dosadašnji rezultati, neće dozvoliti da razmišlja o rezervama u početnoj 11orici.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Naravno i meni se cini da ce mu ovo biti prioritet, samo mislim da je to pogresno, subota nam je mnogo vaznija od miki maus kupa. Sve i da ga osvojimo nista s njim ne dobijamo.
      sigpic

Comment

• Slažem se da je Barnli važniji, ali sigurno svako od nas jako želi pobedu večeras, bez obzira na MM Kup... i da u slučaju poraza, ma ko bio na terenu, sledi novi talas i kritika, kao i još veća dubioza u svakom smislu.

Pa on još uvek živi u hotelu, porodica u Londonu, kaže život u Mančesteru je katastrofa... sve to ima veze.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Pobjeda hrani ego, poraz ga povrjedjuje i to je sve sto se mene tice. Barnli je druga stvar, taj kiks je ravan katastrofi

Slusao sam intervju, mediji izvukli iz konteksta maksimalno, on je to kroz smijeh rekao da je katastrofa, a oni su predstavili kao da je ocajan
          sigpic

Comment

• Itekako bi nam bilo znacajno da osvojimo liga kup. Slazem se sa vama, miki maus kup, nebitan kup, nije nesto cime ces da se hvalis. Ali za ovako poljuljanu i lelujavu ekipu, na psihickom nivou bi bilo jako znacajno osvojiti kup u sred sezone, pa makar to bio i liga kup. I verujem da je Murinju bitno jer je u dva od tri navrata osvajanje liga kupa rezultiralo osvajanju lige. Sto kaze Vladan, Barnli je bitniji, i treba odmarati neke igrace za vikend, al daleko od toga da treba odustati od vecerasnje tekme pre nego sto se izvede lopta sa centra.
            Originally posted by Dekinjo
            Šta mislite da su Livepulu poništili dva čista gola, a Sitiju nisu. Koliki bi bio rezultat? Pa 3:3
            Originally posted by La Jugoslavia
            Crvena zvezda je naša, iako je oteta, ona je naša, iako je okupirana. A da je oteta i okupirana, to stoji i to jeste, apsolutno se slažem.

Comment

• Stize kroz suze u Karington

MEN

Henrikh Mkhitaryan is fully fit and training intensively in an attempt to return to the Manchester United first-team and has no intention of leaving in the January transfer window.

M.E.N. Sport has also been told claims Mkhitaryan could be sold in the new year are 'completely false' and the Armenia international is focused on his Old Trafford career.

Mkhitaryan has not featured since he was substituted at half-time on his first United start against City on September 10 and returned to training from a thigh injury four weeks ago.

The 27-year-old remained in Manchester as United's medical team monitored Mkhitaryan and, despite being overlooked for the games against Liverpool, Fenerbahce and Chelsea last week, he is intent on establishing himself in Jose Mourinho's side.

Mourinho insisted last week Mkhitaryan 'has to work more to get the intensity and fitness to play at a high level' and the former Borussia Dortmund playmaker told reporters in China during United's pre-season tour he expected to be rotated due to Mourinho's tactical tweaks.

"It doesn't matter if they buy me for, I don't know, £38million or £40m, I am not guaranteed to play the games," Mkhitaryan said. "So I am trying to do my best during the training to earn this place to play and then we will see, because I don't think I will play every game, depending on the tactical situation, depending on the opponent.

"But I will do everything to try and help the team."

When asked by M.E.N. Sport why Mkhitaryan was overlooked for the opening games against Leicester and Southampton, Mourinho replied: "Options. I went to the game against Leicester and I was reading the game and I thought we needed the speed of Jesse Lingard.

"And against Bournemouth, I thought they wanted to press really high, and a player like Mata coming inside could reach some spaces behind the lines of pressure and it could be very useful for us. And I decided to play Rooney both games in that position close to Zlatan and I didn't start with Mikhi.

"Some managers when they buy players, when it is their decision to buy players, the first thing they think is to protect themselves and to protect their choices. The players they buy have to play all the time. I am not like this. Before me comes the team, and what I think is the best for the team.

"In those two matches, Mata and Lingard were the best options for the team, adapted to the reality of the Premier League so I made that decision.

"But Mkhitaryan is a super football player and he will be given a lot of opportunities this season."

The United manager said on the eve of last week's Fenerbahce tie it is 'now time for him [Mkhitaryan] to go back to the levels we know that he can achieve'.

Mkhitaryan has made four substitute appearances in addition to his derby start and performed influentially in the August win at Hull.
              sigpic

Comment

• MEN je i stavio pod navodnice "a disaster".. ali porediti život sa Londnom, gde mu se školiju jedna tinajdžer i jedna tek izašla iz tog doba... pa i nije mnogo daleko od istine.

Isti prenose da Smoling nije viđen u hotelu.
                sigpic

Comment

• Njemu treba ladjenje zbog one katastrofe u nedelju od barem par nedelja, ali posle Baljijeve povrede ne moze to da se priusti. No vec sam rekao da ovo zonsko branjenje od njega cini 50% proslosezonskog igraca.

Skoro je godina kako je Dzons bio na teren u zvanicnoj utakmici. Roho je hodajuca katastrofa, Blinda necu da kritikujem, ali se vidjelo i u nedelju da je on igrac rotacije i da ne smije da bude u prvom timu. Opet, zbog Baljijeve povrede gledacemo ga u startnoj postavi do februara.

Fosu Mensa, Tuanzebe i Vilijams prije Dzonsa i Rohoa u svakom slucaju. Nece se desiti doduse.
                  sigpic

Comment

• Ajd i da zanemarim Roha ali Džons.. pa da li je normalan ako ga stvarno stavi da igra?
                    sigpic

Comment

• Mislim da tu nema brige, povrijedjen je
                      sigpic

Comment

• Pa nisam mislila večeras nego pošto praviš kombinacije sa njim i kažeš da bi on imao prednost..na to sam se nadovazala.
                        sigpic

Comment

• I generalno nema brige, dok je u klubu bice povrijedjen

Confirmed United squad members

De Gea
                          Romero
                          Johnstone
                          Valencia
                          Darmian
                          Blind
                          Rojo
                          Shaw
                          Pogba
                          Carrick
                          Herrera
                          Schneiderlin
                          Fellaini
                          Mata
                          Young
                          Lingard
                          Memphis
                          Mkhitaryan
                          Ibrahimovic
                          Rashford
                          Ovo ce biti super zanimljivo, bez stopera igramo

Inace Smoling sa povredom igrao u nedelju, odlican potez. Timoti potpisao ugovor i od tada ga nema. Super. Runi cao.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Abel View Post
                            Pa da, a to mu još nije bila debi sezona u klubu. Ako je suditi po debi polusezonama ili čak celoj sezoni, današnjim negodovanjem kod nas ne bi preživeli ni jedan Evra, Vidić ili De Gea.
                            Bas tako, i onda na sve to dodju ovakve price, da ce Miki da napusti klub, a tek dosao ... Smesno. Prica ce uvek biti, ali koliko su istinite to je pitanje.
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Haha, gle Zozea, ladno ce opet Mikija na Pepa da debituje verzija 2.0. Znaci, kad je treca protiv Sitija, da znamo kad igra?

Comment

• Pa sledeće godine tek.. 25. februara.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X