Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Neću reći ništa novo, ali Chong bi treba da bude priključen 1. timu. Jači su treninzi, dinamičan je igrač, poklapa se sa nekim potrebama i tima.

Comment

• sigpic

Comment

• Kad vidis na sta lici odbrana kod rivala, pa i sredina moras makar malo postovati Murinja, koliko god da ga neko ne voli
          sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Kad vidis na sta lici odbrana kod rivala, pa i sredina moras makar malo postovati Murinja, koliko god da ga neko ne voli[emoji3]
              A i on moze nauciti nesto od Sarija ofanzivno [emoji3]

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Comment

• Inace, sutra ocekujem istu sredinu, Pereira Fred Pogba, samo napred umesto Rashforda i Matu nadam se Romelu i Marsijal/Lingard

Stoperski tandem mora da bude Baji Lindelof

Comment

• Manchester United

Tako ce i biti. Lukaku i Lingard umesto Rasforda i Mate.

Vidjecemo desnu stranu sta ce, dal Jang ili Darmijan
                  Hated, adored never ignored

MUFC

Comment

• Na početku i čuveni SAF bio na odstrelu kod novinara i medija. Znamo kako se kasnije sve završilo.
                    Nije na odmet verovati Mou i onome što radi. Jer mediji i jesu tu da te destabilizuju ili dignu u nebesa kada za to ima materijala.

Poslato sa NEM-L21 uz pomoć Tapatoka

Comment

• sigpic

Comment

• Jose Mourinho accused Manchester City of lacking class in a scathing response to his own appearances in a documentary series about the Premier League champions.

The eight-part series, 'All or Nothing' was released by streaming service Amazon last week amid much fanfare.

The fly-on-the-wall episodes focus on Pep Guardiola's magnificent efforts in winning last season's English title, with the producers boasting of their unprecedented access to the champions over the season.

But the Manchester United manager was surprised, and clearly angered, by the number of times he appears, or is the subject of comments, in the series.

"I haven't seen it but I know a few things about the movie," Mourinho told reporters ahead of Sunday's clash at Brighton.

"You don't need to be disrespectful to have a fantastic movie.

"My reaction is if you are a rich club you can buy top players, you cannot buy class. That is my first reaction.

"The second reaction is because I am in the movie I could ask for some royalties.

"But if they send me one of the shirts they had in the tunnel when we played there, the shirts that were saying 'We did it on derby day.' If they send me one of these shirts, I give up about the royalties
                        ."
                        Ahahaahhahaha BOG
                        Originally posted by Dekinjo
                        Šta mislite da su Livepulu poništili dva čista gola, a Sitiju nisu. Koliki bi bio rezultat? Pa 3:3
                        Originally posted by La Jugoslavia
                        Crvena zvezda je naša, iako je oteta, ona je naša, iako je okupirana. A da je oteta i okupirana, to stoji i to jeste, apsolutno se slažem.

Comment

• Mi smo neka verzija Big Brothera... Sanchez nije putovao sa ekipom niko ne zna zasto i gde je

Comment

• Vidiš to je dobra ideja, neki novi rijaliti LOL

Comment

• Originally posted by Ser Gagi View Post
                              Mi smo neka verzija Big Brothera... Sanchez nije putovao sa ekipom niko ne zna zasto i gde je

Nisam naisao na tu vijest. Otkud to?
                              Hated, adored never ignored

MUFC

Comment

• Objavili na twitteru sastav i kazu da on nije putovao, a ne zna se razlog.

Comment

Working...
                                X