Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Henryj View Post
    Ne govorim tebi osobno niti ikom od navijaca Uniteda s ovog foruma, ali meni je neopisivo drago da ste u sranjima zbog dugogodisnjeg ruganja navijacima Arsenala, posebno nakon 8-2 tekme i sprdanja. Sad lagano dobijate ono za sto ste se nema rugali. Vasi navijaci su nas uvijek gledali s visoka, neka sad malo bude vama kao sto je bilo nama, susa trofeja nek potraje sto se mene tice.
    Pazi ja nikada nisam smatrao Arsenal za rivala, mozda dve tri sezone ali i to bese davno...vise od 10 godina.

Nije klub u istom rangu, dosta nize na lestvici.

Ali eto od kada se pojavio maliajnstajn, tek sam onda poceo da Arsenal smatram rivalom u smislu da im ne zelim nista dobro bas zbog tog istog ajnstajna, zbog njegovog proseravanja i sl. Ali dobro, npr tom istom ajnstajnu nisu trofeji bitni vec finansije, mozda je i kod tebe tako... Tako da, izabrali ste pravi klub za koji cete da navijate.

Samo pazite na finansije, najvise trosite vrv na cistacice, ipak treba obrisati svu tu prasinu i paucinu...

Comment

• Koja logika i pricanja o brisanju prasine sa treceg najveceg broja trofeja u engleskoj.
      sigpic
      "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
      AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Jao kako cu gustat dok se bahatim gloryhuntercicima i eliti number one branda raspada klub pod losim vodstvom. Stigle susne godine he he

Comment

Jao kako cu gustat dok se bahatim gloryhuntercicima i eliti number one branda raspada klub pod losim vodstvom. Stigle susne godine he he
          Kod vas nisu ni prestajale...

Comment

• Kikiriki, suncokret, bele semenke..
            Originally posted by Vladan
            SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
            :vinjaksmajli:

Comment

• Sta je sa kompleksima?
              sigpic

Comment

Jao kako cu gustat dok se bahatim gloryhuntercicima i eliti number one branda raspada klub pod losim vodstvom. Stigle susne godine he he
                Ja stvarno ne znam sta ti radis na ovoj temi sa takvim postovima.Ja sam na vasu usao tri puta od kako sam na forumu,a o postovanju tamo da ne pricam.Ne pratim,pa ne znam da li neko od fanova Junajteda pise u temi Arsenala,ako pise izvinjavam se.

Comment

• Ne pišem ovde skoro nikad, ali moram da primetim da su neki pojedinci previše osetljivi.

Čemu to? Navijačka peckanja daju određeni šarm navijanju. Šta je navijanje bez toga?

Meni je ok prozivanje Junajtedovaca na račun Arsenala i Vengera, zaslužili su to godinama bez velikog trofeja, kao što i Junajtedovci treba da prihvate prozivanje zbog ove sušice koja je počela i verovatno će potrajati duže od Liverpulove.

Comment

• Dajte covjeku posao i pretice Arsenal do kraja sezone pjeske
                    Jose Mourinho has written Manchester United a six-page letter explaining his strong desire to manage the club and how he would be willing to adhere to United’s principles. He also outlined his plans for the team, and the key decisions he would take.

Mourinho, who was sacked by Chelsea last month, believes that a detailed charm offensive can finally secure his dream job of managing United once his old mentor Louis van Gaal leaves, and that depature is now widely expected to come in the summer.

Though Mourinho immediately targeted United as his next job after leaving Chelsea, the 52-year-old was keen not to step on Van Gaal’s toes. He worked for the Dutch coach at Barcelona between 1997-2000, and greatly respects him.

Yet United’s recent poor results, not least the 1-0 home defeat by Southampton yesterday, have opened up the possibility that Van Gaal’s time is running out, so Mourinho’s representative Jorge Mendes contacted the United board to discuss the future.

Though many among the United hierarchy were more open to appointing the Portuguese than they were when Sir Alex Ferguson retired in 2013, the former Chelsea manager’s camp were made aware that there was a still a considerable faction at the club opposed to hiring him. The reasons are thought to range from Mourinho’s regular controversies, his style of football and his failure to nurture young talent

The Portuguese is well aware of this thinking, and that is why he took the decision to write a lengthy document, emphasising just how much he wants the job and how he would be willing to adapt his style to meet United’s principles. They have traditionally prided themselves on playing open, attacking football, and they have always set great store on developing their own young players.

In his submission Mourinho also presented a forensic analysis of this season’s team. The Portuguese has gone through every area of the current squad, offering extensive thoughts on what could be improved as well as making suggestion about signings that could help strengthen the squad.
                    http://www.independent.co.uk/sport/f...-a6829971.html
                    sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Kaze Di Marzio da nam je ovaj momak prvi kandidat ako De Hea ode.

sigpic

Comment

• http://sportwitness.ning.com/forum/t...-to-boost-team

Evo ti pasera Vladane, da igra pored Morgana.
                          sigpic

Comment

• Perin ima dana kada mu lasta ne bi mogla proleteti kroz gol, a nekada tako ume da otpliva.
                            sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Ode VV.

Jedan od bizarnijih transfera u istoriji kluba a bilo ih je dosta takvih.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X