No announcement yet.

Liverpool FC -YNWA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ima jedino ovih smešnih glasina da smo zainteresovani za Ikardija...
    I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Ma nemaju o čemu da pišu pa lupaju gluposti.
      Teško da mi koga dovodimo.

Comment

• Jirgen Klop je pre nekoliko minuta razočarao navijače Liverpula.
        "Ne verujem da će se nešto desiti što se tiče dolazaka", poručio je Nemac.
        Sa Mozzarta.

Comment

• Za pojacanja koja nece uleteti u prvih 11 nisam, a takvih na trzistu trenutno nema. Osim onih za koje treba izdvojiti poprilicnu sumu. Najvece pojacanje je to sto se vracaju Staridz, Kutinjo, Origi i Skrtel.
          IMG-20190614-192941
          "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
          Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• According to Spirit of Shankly, Liverpool tickets will be increasing next season.
            I to poprilicno. Dovedes trenera koji treba da digne tu atmosferu i navijace, a onda oteras te iste navijace ovim cenama koje se spominju, jos malo pa k'o Emirates.
            Treba i ovaj Main Stand da se otplati valjda, kako da ne.
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

• Spion Klopp ‏@Jay_78_ 27m27 minutes ago
              Latest I've heard on Teixeira is, club said to Klopp they'd be prepared to pay £38m asking price & gave Klopp the last word & he decided No
              Jedino mi se ovde svidja sto je Klopp stopirao, a ne klub. Ako je istina, onda stvarno super sto se mene tice.
              sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• The Reds boss revealed that Daniel Sturridge would return to training with the team on Wednesday of this week and will be followed within a day by Philippe Coutinho and Divock Origi, and by Martin Skrtel at the weekend.

“They are close to a return to training. Martin (Skrtel) I think needs maybe two or three days more time. Divock (Origi) and Phil (Coutinho) and Daniel should return to training this week, Daniel on Wednesday and the other two guys on Thursday, that’s the plan. Martin I think at the weekend.
                Danny Ings has been given the green light to return to training outside for the first time since suffering an ACL injury back in September
                Nismo nikoga doveli, ali par odličnih novosti ovih dana...
                Last edited by z0La; 02-02-16, 12:05.
                I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Ja sam ladno na Ingsa zaboravio

Comment

• Ma meni je najvise krivo zbog Gomeza, i najvise me nervira sto se nije resilo pitanje golmana. I zasto mali Ward greje klupu, a u Aberdinu bio prvi golman, to mi nikako ne ulazi u glavu. Nego jel ce se pokusavati sa Teseirom na leto, ne bi bilo dobro da ga uzme neko iz PLa.
                    IMG-20190614-192941
                    "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
                    Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• Comment

• Last edited by somborac; 02-02-16, 18:54.
                        ¡Si Señor!

Comment

• sigpic

Comment

• Ja se iskreno nadam da nece tamo otici, jer bi se posrao u sve ono sto je pricao kako zeli u PL.
                            Ali ovo me nista ne cudi, ova kineska ekspanzija ce potopiti trziste.
                            sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Comment

• Odlicno ako uspemo da dovedemo Matipa

Comment

Working...
                                X