Odg: Bundes liga 2010/2011

[quote author=Vule_89 link=topic=2665.msg170269#msg170269 date=1284829358]
    "Kada bi ta liga bila postena"
    [/quote]

На шта конкретно мислиш ?
    Србија , Београд , Црвена звезда

Comment

Pa kada bi ta liga bila postena,po meni,Stutgart ili Salke bi osvojili titulu,ali posto neko drugi diktira prvenstvo,to ce biti tesko,ej Majnc prvi?Kako da ne,mozda osvoje jesenju titulu,ali onda sledi "Pad forme"Sto Nemci uvek rade,pa jesi li video Stutgart prosle sezone?Bili su poslednji na tabeli,i na kraju sezone otisli u Evropu?Kao bio i m je kriv trener za to stanje?To mogu svojoj deci pricati.Ocigleno im nije dosta opomena sa onim slucajem:"Sudija Hojcer"nego i nastavljaju dalje sa namestanjem....

Comment

Evo Kuzmanovićev gol protiv Gladbaha iz slobodnjaka. Nije neka slika ali vidi se...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hyg6mJKW260[/youtube]
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

Nastavljamo da gazimo bre, mali Kagawa stavio 2 komada! &8@^J &8@^J &8@^J
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dortmund melje &8@^J

Comment

Veceras Bayern dao go u 91 minuti iz ofsajda koji sudija "nije vidio" i pobjedio 2-1,Ibisevic dao go u 1 minuti,a Salihovic kod 1-0 iz slobodnog pogodio stativu.Van Bommel pokazao da nije za ovog sporta bolje mu je da se uhvati borilackih vjestina.Ribery se izgleda teze povrijedio,a nadam se da Bayern na kraju nece osvojiti titulu.
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Ma j***** bajern mora da osvoji titulu,vise su mi se smucili,i definitivno su jedan od mojih 3 najomrazenija kluba na svetu...Mainz opet pobedio,sa njima se desava nesto slicno kao sa Hofenhajmom pre 2 godine....Ja se ipak nadam da ce HSV ili Dortmund uzeti titulu,ali ce biti tesko
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ja mislim da veceras nastavljamo seriju pobedom nad K'lautern-om, Kagawa i Gotze me odusevljavaju. &8@^J
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Valjda ce biti tako,realno je ocekivati,mada su ovi dobili Bajern,skroz su nepredvidivi
                    sigpic

Comment

Borusija vec vodi 2-0,jos samo Hamburg da zabije jos jedan gol i bice super +*@WT*48*
                      sigpic

Comment

Ja cekam jos samo Leverkusen za lepe pare, valjda ce ga staviti... $JS}|
                        sigpic

Comment

Eto i tebi da se osmehne sreca
                          sigpic

Comment

Arturo matori Vidal u 90. iz penala. +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*
                            Ali, svejedno je bila kontra 4 na 2 tako da nije bio penal bio bi cist gol. Jos da Inter i Standard ostanu ovako i eto konacno para. &8@^J

Mocna Borusija 5:0, Barrios konacno 2 komada, a doktor Sahin 3 asistencije. &8@^J +*@WT*48*
                            sigpic

Comment

Dortmund ga rastura, svaka čast &8@^J. Ajde daj Bože da nastave ovako i sledeće sezone da bude LŠ na Vestfalenu (Signal Iduna Park).
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

Hofenhajm gubi 1-0 posle prvog poluvremena,ajde bre Vedade zabij im barem jedan #%d*
                                sigpic

Comment

Working...
                                X