This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Bundes liga 2010/2011

Nisu toliko leprsavi kao u prethodnim mecevima, igraju onoliko koliko im treba. @(*6sd$%
    U zadnjih petnaestak minuta su malo pustili Werder i cekaju da jednom kontricom Kagawa - Kuba/Gotze - Barrios rese utakmicu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dortmund 2:0. &8@^J

Arturo Vidal dao 2 gola. Od toga 1 autogol. $#^%RT

Comment

Svim srcem uz Borusiju! Samo da izdrze a misli da hoce jer imaju veliku zalihu bodova bez obzira sto jos ima jako mnogo da se igra.Na zimu se mozda jos dodatno pojacaju #$&+|r

Comment

Ma ne treba nista dodavati, mozda jednog zadnjeg veznog, mada Antonio da Silva izgleda fenomenalno isto. Mislim da bi preveliki broj pojacanja samo poremetio ekipu. @(*6sd$%
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Stvarno nije pravedno ..

Bayern je trebao pobijediti Wolfsburg jedno 0-5 , realno ..

Dvije precke , stativa iz penala , ponisten go ili 2 , nisam siguran , jer nisam gledao cijelu tekmu , kad poslije Bastianovog glupiranja Wolfsburg dodje do gola , nema pravde , ali to je fudbal ..

#%d* #%d*
            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Dale, slazem se u potpunosti. 2 ponistena gola, majmuni ! Lam nije trebao da omasi penal !!! Da je dao gol iz penala sve bi bilo gotovo.

Comment

[quote author=Dale link=topic=2664.msg229204#msg229204 date=1295112413]
                Stvarno nije pravedno ..

Bayern je trebao pobijediti Wolfsburg jedno 0-5 , realno ..

Dvije precke , stativa iz penala , ponisten go ili 2 , nisam siguran , jer nisam gledao cijelu tekmu , kad poslije Bastianovog glupiranja Wolfsburg dodje do gola , nema pravde , ali to je fudbal ..

#%d* #%d*
                [/quote]
                Glupi Bajern,pao sam na njih.
                Borusija odmice dok se ovi budalesu.
                sigpic
                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Bajern moze da se oprosti od titule ove godine. &amp;*(@W6

Comment

Ja sam se nadao da ce Bayern doci do titule , ali kad vidim koliko nemaju srece onda stvarno tesko da ce osvojiti

Igra prelijepa , sanse konstantno tu , ali vala sreca ..

I onda velika glupost Schweinia koju oni jadnici koriste

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2664.msg229288#msg229288 date=1295120001]
                      Lam nije trebao da omasi penal !!!
                      [/quote]
                      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

Lahm sutirao penal.Sad ne znam da li da stavim ovo &amp;*#GI(] ili ovo #%d* ? (%fsd%&amp;j
                        sigpic

Comment

Pa suta on stalno u zadnje vrijeme , otkako je Schweini promasio onaj protiv Moenchengladbacha

I zabio je protiv St. Paulia , ali drugi vec nije isao

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

Slazem se u potpunosti , ali #%d*

Comment

Ribery je trebao da puca. &amp;+I}\