Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nando ne igra ništa posebno ali je i to dovoljno za prednost u meču.
    Čung sve bolji, potvrdio brejk i na gem je od pobede.
    sigpic

Comment

• Chung pobedio Kverija

A Sale najverovatnije ispada
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• sta li se ovde desavalo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sve vrca od ljubavi na sve strane
          Pazi kada je ovaj Kližan ladno izgubio 4ti sa 6:0 ....ccccc.. šta je sa ovim krompirima u poslednje vreme..dakle neobjašnjive stvari ili neke nove taktike možda, m?
          Last edited by miloolja; 30-05-17, 13:59.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Зверев још увек слави мастерс?
            sigpic

Comment

• Stoji brat daleko ko Rafa i misli tako dobit

Comment

• мали Аца права словенска душа, има Мастерс и осећасе као да је завршио све у каријери.... ко зна када ће доћи к,себи?
                sigpic

Comment

• Tanasije uzeo 1.set protiv Keija

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Srkisa View Post
                    Zverev jee sjajan,tek sad pocinjem vise da ga pratim i prosto momak je talenat suvi,kako kontrolise razmene savrseno sve sa 2m visine,Nando kad je ovakav moze dobiti sve na turu ali izgleda da ja naisao na prejakog za sebe
                    Ne znam sta ti gledas.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Tanasije uzeo 1.set protiv Keija
                      Fenomenalno...ehhh kada bi i izdržao..
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Strai lisac Nando a i leži mu Zverko..
                        Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Tanasije uzeo 1.set protiv Keija
                          Kako je lepo videti Kokinakisa posle toliko vremena da igra ovako
                          >> AC Milan,FK Partizan,KK Partizan,Novak Djokovic,F1,Leclerc,Ferrari,Fernando Alonso,Bogdan Bogdanovic <<

Comment

• ма ни овај Вердаско није далеко од Бердиха, чокер за све паре, кад је пред победом он почне да позира и глуми неку величину и проспе све...
                            sigpic

Comment

• Šta rade Bagi i Almagro
                              U penziju momci.
                              sigpic

Comment

• Top spin po bekendu i problema nema
                                sigpic

Comment

Working...
                                X