a za trovanje

Slabo vrcka

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
      Aha, to je ona reklama za Lindt
      Ovaj... pa...

Tebi taj slon torpedo baš omiljen
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
        Ovaj... pa...

Tebi taj slon torpedo baš omiljen
        Pa kad se namestio za priču.
        Nisam ja Bojana nigde pokazao tu hejtersku stranu, imam poštovanje za Federera, više puta napisao da mi je antipatičan i tu stao.

Comment

Al ga poštuješ... to je bitno
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Originally posted by torpedo View Post
            Pa kad se namestio za priču.
            Nisam ja Bojana nigde pokazao tu hejtersku stranu, imam poštovanje za Federera, više puta napisao da mi je antipatičan i tu stao.
            Meni je dovoljno sto imas teoriju da Kirijos nije imao problem, nego je predao zato sto se nesto sumnjivo desava u teniskom svetu. Tu svaka ozbiljna prica prestaje...
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
              Al ga poštuješ... to je bitno
              Istina. Traje dugo, odličan igrač i što je najbitnije znao je nositi tu slavu koje nosi najbolji u nekom momentu. Druga strana medalje su one naše lepotice, prije sišle sa trona nego što su se popele.
              ps Ne kažem da nije imao problem, verujem da jeste ali ne verujem da je imao veze sa lošom ishranom.
              Last edited by torpedo; 19-03-17, 18:51.

Comment

Ja isto nikako ne mogu shvatiti ove "paralele" zavjera i Kyrgiosov W/o
                Ako je Kyrgios upleten u teoriju zavjere kojoj je cilj da se pomogne Roletu, mogao je (kao i milion puta dosad) samo izaći na teren sa onom svojom poznatom "motivacijom".

Comment

Istina. Traje dugo, odličan igrač i što je najbitnije znao je nositi tu slavu koje nosi najbolji u nekom momentu. Druga strana medalje su one naše lepotice, prije sišle sa trona nego što su se popele.
                  ps Ne kažem da nije imao problem, verujem da jeste ali ne verujem da je imao veze sa lošom ishranom.
                  Sad si mi jos manje jasan
                  znaci ti mislis da je on imao problem, da nije bio u stanju da igra, ali je lagao da se otrovao?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Sad si mi jos manje jasan
                    znaci ti mislis da je on imao problem, da nije bio u stanju da igra, ali je lagao da se otrovao?
                    Mislim da nije bio fizički problem.

Comment

Mislim da nije bio fizički problem.
                      Nego?

sigpic

with experience.

Comment

Nego?
                        Eh kad bi znao

Comment

Eh kad bi znao
                          Znas da se nije otrovao, znas da nije fizicki problem, ali ne znas sta je

sigpic

with experience.

Comment

Ma platio mu Federer da preda.
                            Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

Znas da se nije otrovao, znas da nije fizicki problem, ali ne znas sta je
                              Svak se češe tamo gde ga svrbi, tako i ti. Moj prvi komentar je bio čuđenje oko Noletove povrede, pa onda drugi oko naglih ozdravljenja a tek treći oko trovanja.

Comment

Svak se češe tamo gde ga svrbi, tako i ti. Moj prvi komentar je bio čuđenje oko Noletove povrede, pa onda drugi oko naglih ozdravljenja a tek treći oko trovanja.
                                Odgovor koji nema veze sa pitanjem

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X