Bojana da si izabrala Hale, tamo bi osvojio 😑

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Sta prica ovaj lik

Comment

• 2009-a jok 2010-a jok ali jeste 2011-a
            sigpic

Comment

• Jednostavno covek zna kako takticki da preusmeri igru. Nije ni cudo sto je na sljaci pukao od Nadala a na travi od Federera. Ljudi igraju sa zarom i sa dobrom dozom cinizma.
              --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Mislim da je jasno ko ce uzeti Wimbledon.

Gde je onaj lik sto mu u potpisu stoji "Renesansa tenisa" ne brate ovo je cist romantizam.

Cudna godina jako, propast dva prva igraca planete, nestvarna propast I povratak otpisanih.

I Rafa I Roger ce verujem biti prvi na listi a ove godine nam onda ostaje da se nadamo da ce ovaj nas uzeti Cinci ili USO mada tesko jer stize beba. Mora I njemu nesto ostati.

Jebote ko da sam se vratio u 2009/2010.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by amnesiac View Post
                  Federerov nivo tenisa je "o, tugo jesenja". Sve je u samopouzdanju koje on nije mogao steći zbog glupavog poraza od Haasa i ti mečevi koji su mu nedostajali prošle sedmice će ga skupo koštati u Halleu, osim ako Gasquet ne iznenadi u polufinalu. Nije jinx, nego zbilja ne vidim kako bi sjutra dobio Sašu Zvereva sa ovim nivoom igre.
                  Kako li tek igra kada mu je nivo malo "visi" od "O tugo jesenja"???
                  sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                  Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Mislim da je svima jasno da Oko Pasa Zverev Sasa u skorije vreme moze do velike titule jedino ako mu protivnik u finalu bude Novak Djokovic poznatiji pod nadimkom Deda Mraz.
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ako je za utehu, poslednja cetiri puta kad je osvajao titulu na ovom pasnjaku od W nije bilo nista
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Profa je odrzao cas za novu titulu
                        * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Titula
                          Cim je Ljuba legenda tu, brige nema

uvek Sony, nikad Shaomi using Tapatalk
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Dovoljno je povući paralelu prva 2 Novakova gema u Rimu i danas.

Skelet još jednom pokazao raskošan talenat. Nije juče džabe pao nikad bolji Gasquet.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                              Ako je za utehu, poslednja cetiri puta kad je osvajao titulu na ovom pasnjaku od W nije bilo nista
                              Nema utehe.
                              Ne pada meni tesko to sto ce Roger uzeti WB ili bilo kod drugi, nego to sto onaj nas trosi najbolje I najjace godine na zajebanciju.

A realno svi znamo sta moze I koliko moze. To boli.
                              Ali ajde nadamo se USO.

Cestitke na tituli, nisam gledao mec a I ne moram vidim da je bila sprdnja.
                              There's something wrong with me chemically
                              Something wrong with me inherently
                              The wrong mix in the wrong genes
                              I reached the wrong ends by the wrong means
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands
                              With the wrong theory for the wrong man
                              The wrong lies, on the wrong vibes
                              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Najbolji mec ove nedelje

Ajmo majstore, jos 7 pobeda na travi ove godine

uvek Sony, nikad Shaomi using Tapatalk
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X