ATP World Tour Series 500 - 2017. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ognjen View Post
    Moze neko da postavi link za stream ali za telefon.
    Mobdro
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• некако али победи се у зубе не гледа...
      sigpic

Comment

• Svežina i želja je tu ali stare boljke...
        Vrućina i vlaga na njegovoj strani.
        Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Nadal vec poceo sa zavojima, mogao je i izaci na teren sa jednim
          Similis simili gaudet

Comment

• Originally posted by Velikiajnstajn View Post
            Sale će uzeti prvo mjesto, kakvi Nole i Roger
            Gde je lajk kada najviše treba ?
            Aj ovako ću 👍
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Kakva kradja Verdasca, u sred bijela dana kolegu iz reprezentacije pokra, poderi ga Bati

Comment

• sigurno o ovom pricas

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Ako je ta situacija, to Verdasko jako tesko da je mogao da vidi i proceni. Bio je u punom naletu, izvio se koliko je mogao, proklizao, znaci telo mu je bilo na limitu i najbitnije on je osetio da jedotakao loptu pre nego sto je pala na zemlju, a ne verujem da je mogao u toj pozi da vidi i proceni gde je ona odskocila i kojim intenzitetom ju je udario. Mozda je namerno precutao, ne poricem, ali postoji i ova mogucnost.

Comment

• Ali kako bi loptica mogla da dobije ovakvu putanju a da nije udarila o zemlju posle udarca?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Damire majstore, dobrodošao u najboljih 70 na svijetu

Comment

• Ne ne, nema pogovora da je loptica udarila u zemlju posle njegovog udarca, to se na snimku i vise nego jasno vidi, zato mi je nejasno pitanje ovih tennistv kao da li je lupila ili nije, kad je ocigledno da jeste. Ja kazem da on to tesko da je mogao da oseti a dok ti iz te pozicije dignes pogled loptica je vec na drugoj strani mreza a ti posle nemas vremena da razmisljas o putanji koju vrv nisi stigao ni da vidis. Cist poen za protivnika, samo sam pricao o Fernandovoj nameri jer je neko gore napisao da je ukrao namerno. Inace situacija na snimku je ocigledna sto se poena tice.
                        Last edited by colchonero; 01-03-17, 17:25.

Comment

• Ne, on je stigao na vreme, ali je loptica udarila o zemlji posle.

Crko reflektor u Dubaiju [emoji3]

Sent from my Z3 compact <3

sigpic

with experience.

Comment

• Evgenije

tt
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Федереру баш криво што мора да се игра и трећи сет...
                              sigpic

Comment

• E moj Role...

Sent from my Z3 compact <3

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X