No announcement yet.

ATP World Tour Series 500 - 2017. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadal do kraja sezone igra Sangaj,Bazel,Pariz i Atp finale.Mora da sakupi 1700 bodova na ta 4 turnira da bi obezbjedio prvo mjesto na kraju ,jer ja ocekujem da ce deda sve da osvoji do kraja godine.Bice tesko.

Comment

• On je lud ako igra Bazel. Mislim nije on Marej da rudari da bude prvi, dovoljno je bio prvi. Neka odigra lepo masterse i zavrsni i to je to. Ako bude igrao sve te turnire to moze da ima mnogo los efekat na njega sledece godine. U svakom slucaju dovoljno je da dobro odigra ove vece turnire i bice prvi.

Comment

• Igrace 100% Bazel jer ima ugovor sa njima, jedino moze da se izvuce ako kaze da je povredjen, a to bi bilo malo sumnjivo trenutno
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Slazem se Stefke da em nema glavu em nema Bh da pobedi Nadala,a danas ni servis ,ali da ima bar jedno od toga danas bilo bi mnogo neizvesnije,a da ima 2 stvari od toga pobedio bi da ima sve 3 bio bi Goat

Comment

• Ispasce u drugo kolo Bazela od De Scheepera.
            OVAKO

Comment

• Ovih dana sam se nacitao na "specijalizovanim" sajtovima i forumuma kako ce ovo Nik uzeti peske. Ponekad mi dodje da prestanem da posjecujem te stvari ali to bi bilo pobeda neznalica. Ali ono sto je najbitnije je V A M O S !!!!!

Comment

• Kakav mentalni ršum u glavi ima Nik Kirjos. Stoji da ga je odluka sudija nepravedno z*jebala ali onakav kasnije pad i stalno svadjanje sa Lojanijem to je za posetu psihijatru.

Comment

• Vidis Mare da je ipak bilo rutinski. U svakom slucaju vamos Rafa!!

Comment

• Kakvu je formu uhvatio Rafa, samo gazi do kraja sezone
                    1. Andrey Rublev
                    2. Thanasi Kokkinakis
                    3. Alexander Zverev
                    4. Ernesto Escobedo

Renesansa tenisa u 2016 godini.

Comment

• Dimitrov igra i Bec, nije mi jasno zasto igra toliko kad ce se kvalifikovati za WTF

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• WC za Bazel, bilo bi odlicno da Felix prodje u glavni zreb

sigpic

with experience.

Comment

• Gulbisov forhend je jedna od najgorih stvari koje je svjetski tenis ikada vidio.

Comment

• kako su samo bacili WC na Gulbisa
                            imam osecaj da mu je to Thiem sredio

sigpic

with experience.

Comment

• Dimitrov trazio WC za Bec, a sad se povukao

sigpic

with experience.

Comment

• Roger u publici, Marco igra najverovatnije poslednji mec u karijeri

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X