Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Eto ti ga, de! Tri vezana gema za Stana i 1:1 u setovima. Ocekujem rutinu do kraja..

Comment

Kerber imala mec loptu, a sad ce mec da ode u 3.set
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Već na startu potencijalni problemi za Stena. Čim Novak nije s preke strane odma mučenje.

Comment

pa da, zene igraju 3.set, bez TB, dakle ocekujem nekih 10:8

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
            Kerber imala mec loptu, a sad ce mec da ode u 3.set
            Zasto si uopste sumnjala u to..
            Mogla bi cak i da je izbaci Tsurenko...
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Originally posted by Ruzni Prljavi Zli View Post
              Već na startu potencijalni problemi za Stena. Čim Novak nije s preke strane odma mučenje.
              Pa on i protiv Novaka redovno gubi prvi set

Comment

Originally posted by MareLFC View Post
                Zasto si uopste sumnjala u to..
                Mogla bi cak i da je izbaci Tsurenko...
                ma nek je izbaci, ali neka ovaj 3.set bude brz

sigpic

with experience.

Comment

Meni se cini da loptice imaju nenormalno nizak odskok kod spinovanih udaraca. Jednostavno propadaju, skliznu..

Comment

Drzi se Klizan, lepi poeni

Comment

Originally posted by Mrkela View Post
                      To bješe na kojem slemu On vec ima kontinuitet zadnje 3 god ulazaka u zavrsnicu, ne nuzno osvajanja.
                      Šta je uradio na Wimbldonu prošle godine?

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                        ma nek je izbaci, ali neka ovaj 3.set bude brz
                        Strpi se jos malo Boksi, kada si cekala toliko dugo, sacekaces jos sat - na primer
                        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Koliko je mocno defanzivno oruzje ovaj Stanimalov slajs. Izludjuje protivnike verujem sa tim.
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Kerber ima dupli brejk, da lice biti dovoljno?

A Stanimal polako pali masinu

sigpic

with experience.

Comment

Виктор и Лајовић у другом колу!
                              sigpic

Comment

Roleeeeeeeeeeeeeeee

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X