Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kažem ja braćo batalite taj podforum o sportu udaranja loptice oruđem sa okruglim metalnim ramom u kom je ukrštena nekakva mrežica
    Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
    До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
    suicide
    velika H2H 2019/20

Comment

• Jeste, ali nekad bude velika zabava
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Originally posted by Победа View Post
        Какво чишћење форума пало, Мадрид, Гоку, Нјонјо, Урош..Боље се притајити на пар дана
        Ne treba zaboraviti ko je najveca Bojanina zrtva.
        Spoiler

Comment

• Evo ja od ovog trenutka bojkotujem forum sve dok Vladan ne dobije moc. Pa ne mogu zene da budu glavne na sportskom forumu.

Ili neko demokratsko glasanje da se uvede. Ne ide ovako vise.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
            Jeste, ali nekad bude velika zabava
            Kako za koga.

Comment

• Njonjo je bio na dobrom putu da napravi podvig i prezivi na forumu do danas, ali nije izdrzao.

@Rosso, to jeste.
              Dayman (a-a-ah...)
              For everyone

Comment

• Originally posted by Princoni View Post
                Ne treba zaboraviti ko je najveca Bojanina zrtva.
                Spoiler

Враћа се ускоро, ваљда у августу. Таман за почетак ПЛ

Originally posted by Samuraj View Post
                Evo ja od ovog trenutka bojkotujem forum sve dok Vladan ne dobije moc. Pa ne mogu zene da budu glavne na sportskom forumu.

Ili neko demokratsko glasanje da se uvede. Ne ide ovako vise.
                Зна се која је улога жена, Владан је одржао пар предавања овде о њиховом месту у друштву и односима с мушком популацијом

Comment

• Čeka se Kućni da pokrene revoluciju, 5. Avgust, dan promene
                  Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                  До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                  suicide
                  velika H2H 2019/20

Comment

• Goran je ideja ne možete da banujete ideju Brat moj znaš da sam znao da će dobiti kartu za Banoviće
                    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• A ja taman dok sam pisao post da se smiri malo situacija da se dzabe ne ide u Banovice i samo sto sam kliknuo "Postaviti" kad ono Bojanin komentar, Gojko vec dobio kartu za tamo.
                      Dayman (a-a-ah...)
                      For everyone

Comment

• mislim da i on moze da upadne u vinjak ekipu

Federer: "My head's ringing. I don't know what I did last night. I drank too many types of drinks, I guess. Got to bed at 5am..."
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Gangaric bio glavni distributer pica.

Bog zna sta su ona dvojica napravili na tom partiju. Ljubo je nas, zna covjek mjeru, al ludi Svicarci, to kad krene, ne mozes ga zaustavit.
                          sigpic
                          "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                          AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Vec vidim kako ga je Ljuba napio
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Izgore sve
                              sigpic

Comment

• jel su ugrožena naselja i ljudi? Ovo baš ozbiljno izgleda...
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X