This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Marija81 View Post
    Pa ti onda ne znaš priču da je išao u školu sa njenom ćerkom koja ga je zvala " budala "
    Ma nemam bre pojma u frci sam imam posla preko glave ne pratim šta se dešava

Originally posted by maliajnstajn View Post
    Opce je poznato da ljudi koji vole ekstremno starije zene od sebe su psihopate.
    Ček a šta ćemo sa ženama koje vole starije muškarce,šta su one ?
    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Zene koje vole starije muskarce, nema veze sa godinama, vec sa jakim genima i sigurnoscu koju pretstavljaju.
      sigpic
      "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
      AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

I to na primeru Donalda
        Sad sam saznala da se lozim na jake gene
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Sviđaju mi se odgovori -.-
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa možda i Makaron vidi jačinu gena i sigurnost kod ove babe
            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• A ne znam sta cemo sa zenama koje se loze na mladje?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by maliajnstajn View Post
                Po Darwinu potpuno normalni i normalniji od onih koje vole svoju generaciju.

Ako muskarac sa 60 se lozi vise na svoju zenu od 60 nego na neku zensku od 20, on nije normalan.

Muskarci cijene ljepotu. Zene sigurnost i jake gene.
                Znači žena sa 60 ne može biti lepa.
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Mlađi muškarac sa starijom ženom, psihopata.
                  A šta je ta starija žena.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                    Mlađi muškarac sa starijom ženom, psihopata.
                    A šta je ta starija žena.
                    Kugar Postoje i filmovi o takvim,pričao mi Princović on to voli da gleda
                    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Zene imaju periode. Do 25-27 ih zanima ljepota muskarca, odnosno izgled. Nakon toga se ganja sigurnost, prije nego sto se udari u Zid. Poslije udarca u Zid, zenski izgled pada.

Muskarci tek sa 28 dosezu neki vrhunac svog potencijala, dok zene svoj potencijal ostvare sa 23.
                      Last edited by maliajnstajn; 12-05-17, 21:43.
                      sigpic

Comment

• E dobro je,onda je mene Ema izabrala zato što sam lep
                        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Znači žena sa 60 ne može biti lepa.
                          Zena sa 60 ne moze da rodi djecu, a jedan jedini cilj DNK- je da dobije unuke.

Zena sa 23 godine u prosjeku ima najbolje predispozicije za radjanje djece.
                          sigpic

Comment

• Meni je omiljena ona teorija zasto muskarci umiru kad se razbole od obicne kijavice

sigpic

with experience.

Comment

• Muskarac u kamenom dobu ako nije na 100% mogucnosti, ostao bi bez glave.
                              sigpic

Comment

• Pa valjda je do 60te izrodio decu aman... neće valjda da im bude deda odmah, sa ovom od 23...a na kraju treba i ta deca da imaju oca, a ne da im umre pre nego što pođu u školu
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X