Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nema problema, nastavit cemo slusati ekonomsku politiku 27 drzava clanica koje su 2008. zamalo poslale svjetsku ekonomiju u propast, tako sto su kupile bezvrijedne vrijednosne papire americkog housing market-a.

Ja nisam u poziciji da kreiram monetarnu i fiskalnu politiku i nadam se da necu nikad, jer to ne treba da postoji. Ja sam za da postoji konkurencija valuta, da mozes da placas u prodavnici zlatnim dukatima ako ti je cejf, drustvo ce usvojiti ona sredstva razmjene koja vrijede, a ona koja ne vrijede propast ce.

To sto je Farage odustao, zna se zasto je odustao, jer njegova partija UKIP nije dovoljno snazna da vodi te pregovore, dok Konzervativci jesu.

Ne treba mene slusati, samo sam predvidio 90% ekonomskih i politickih trendova u posljednjih 10 godina.
    sigpic
    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Kako stoji Le Pen

Comment

• Rano je jos uvijek
        sigpic

Comment

• Po Akije sve treba resetovati na 0...
          Originally posted by Vladan
          SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
          :vinjaksmajli:

Comment

• Francuzima najniza izlaznost od '88, do 17 h
            sigpic

Comment

• To bi trebalo da je dobra stvar za Le Pen i da oni koji su mislili da glasaju za Makrona ne izlaze na izbore.Bice tesno u odnosu na ono sto se predvidjalo, ne verujem da ce margina da bude veca od 10%.

Ako Le Pen da pobedi, preostaje mi da se zahvalim ruskim hakerima.

Comment

• Prva procjena 65% Cuck.
                sigpic

Comment

• Pa Makron, to je makar bilo odmah jasno
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Бирали су сада Макрона, за 15-20 година ће бирати између Ибрахима и Мухамеда.

Comment

• Nece biti izbora za 15 godina.

Ovo je dalo malo zivosti EU, ali ono sto vidim sa trzistem, balansira se Euro/Dolar, vraca se malo u normalu, al nece potrajati.

Ja ocekujem da se ispuni ono prorocanstvo babe Vange, da ce biti gradjanski rat u Evropi u narednih 10ak godina.

Najjace ce biti sutra ako im zvekne bomba u sred Pariza ili neka budaletina pokosi kamionom ljude, sekunde me ne bi iznenadilo.
                      sigpic

Comment

• Zar smo do Baba Vange dosli
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                          Zar smo do Baba Vange dosli
                          S obzirom sta se desava u Evropi, ono njeno prorocanstvo sasvim izgledno izgleda.

One gluposti za vanzemaljcima, meh.
                          sigpic

Comment

• aki, poznati analiticar veruje u baba Vangu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mrzelo me da čitam ove vaše diskusije zadnja dva dana,koga Aki podržava?
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• imas 2 puta da pogadjas

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X