This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by forum1nick View Post
    Nisi ti nešto dobro informisan. U BiH Srbi realno nikada nisu imali ovoliko teritorije pod kontrolom.

A ne vidim zašto ste sada nervozni BLM [emoji1535][emoji1478][emoji1535]
    Haha, boli me bas uvo...ako se dobro zaukate ulazite u 20vek uskoro
    3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
    6× Montenegrin League champion (2007–2012)
    3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
    2× German League champion (2018, 2019)
    6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
    4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
    2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Ko ove proteste i sibanje sa pandurima organizuje,sta je cilj? Neki tu politicar je nesto srao o kriznom stabu,rts-u a je li ko pomenuo legalizaciju predaje Kosova i mozda jos nekih nasih teritorija koju ce da potpise.

Comment

• Originally posted by BorisUnited99 View Post
        Ako ćemo istini za volju, Sarajevo je predao Milošević ali riješio nas Karadzić i ta naopaka paljanska politika itekako, to si u pravu kod nas tek nema pameti, vi se mozda i izvučete iz govana, RS i BiH budućnosti nema...
        Sa ove vremenske distance mislim da smo mi u RS još jako dobro prošli. Svaki metar teritorije koji je NATO nakon nas odrađivao završio je čišćenjem teritorije od onih koje su oni napali, počev od Kosmeta, pa dalje Iraka i Libije.
        A za Miloševića i Karadžića svakako je trebao suđenje, ali ne ovo koje im je priređeno.
        Ali kada spomenu Paljane red je reći i da je sadašnji naš vožd Mile dao doprinos, istina drugoj strani jer je potpisnik osnivanja koalicije muslimansko hrvatske.

Jbg, mi u bih i cg imamo te druge vrste problema koje maskiraju sve isto što se dešava u Srbiji kriminal i nepotizam.

Comment

• Mene priveli u Njegoševoj kod muzičke škole.
          Hahahajajaj
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• I ti odmah na forum
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by Slippin' Jimmy View Post
              Mene priveli u Njegoševoj kod muzičke škole.
              Hahahajajaj
              Pricaj kako je bilo...

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                Pricaj kako je bilo...
                Oko 17, 17-30 h, nas sedmorica se kretali ka centru iz Njegoševe. Prišli nam sa ledja u civilu, druga smotali na zemlju ne znam kog razloga nas postrojili uz zid.

Onda u maricu i tu sam proveo više od tri sata. Bez obrazloženja, bez ičega. Oduzeti telefoni, ličnu kartu im nisam dao. To su likovi koji nemaju veze sa Novim Sadom, dovuceni su sa Juga, po naglasku bih rekao.
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

• Rekao bih da mu je BIA opet zakazala [emoji4]
                  Dovukao je sve kornjače (žandare) u BG, a dobio demonstracije i u NS i u NI

Comment

• Originally posted by Slippin' Jimmy View Post
                    Oko 17, 17-30 h, nas sedmorica se kretali ka centru iz Njegoševe. Prišli nam sa ledja u civilu, druga smotali na zemlju ne znam kog razloga nas postrojili uz zid.

Onda u maricu i tu sam proveo više od tri sata. Bez obrazloženja, bez ičega. Oduzeti telefoni, ličnu kartu im nisam dao. To su likovi koji nemaju veze sa Novim Sadom, dovuceni su sa Juga, po naglasku bih rekao.
                    Milosevicev nacin rada, uvek je dovodio pandure ko zna odakle da tuku

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ovo je pošast u pravom smislu te reči...
                      Razlog privođenja: znate vi to dobro.

Ne buraz nemamo uopšte pojma.
                      Plus da ne govorimo o tome da niko nije hteo da pokaže legitimaciju.
                      Sise, pizde, poltroni, govna, pederi jebeni kvislinzi koji jasu svoj narod zbog posla. Jebem ti narod bez dostojanstva, neka sutra nestanemo neću žaliti.
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands

Comment

• vase pravo da znate sve

sigpic

with experience.

Comment

• Ko nije u prilici da bude na ulici trenutno, evo linka gde lik prenosi šta se dešava na raskrsnici Takovske i Bulevara. Zanemarite što je srbin info link u ovom slučaju

“La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Kakva ti masa bila u NS-u? Jel smrdi sta ili ne? Mada cu sutra svakako doci

Comment

• Evo ga ko Crnogorci baciše suzavac uz vjetar. A još se u JNA fino učilo: "Niz vjetar i dalje od djece."

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X