• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ti Maro onda nisi nikakav Zvezdas.
    (sada cekam reakciju jedne forumasice)
    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Jel te plaća Čovke za ovu agitaciju Noto?

Za Sandua

Spoiler
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• I Partizan i Zvezda da propadnu: 6
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Zvezda je život, ostalo su sitnice. Ispoštukje tu parolu i ne dozvolite da vas sitnice sapliću na ispravnom putu jedne sretne Srbije. Izađite na izbore i zaokružite Vučka.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
            Ti Maro onda nisi nikakav Zvezdas.
            (sada cekam reakciju jedne forumasice)
            Jesam, ali nekako držim do principa

Originally posted by notorious View Post
            Zvezda je život, ostalo su sitnice. Ispoštukje tu parolu i ne dozvolite da vas sitnice sapliću na ispravnom putu jedne sretne Srbije. Izađite na izbore i zaokružite Vučka.

Dok je ovaca biće vučića .
            Ovo pokupih pre neki dan negde
            Last edited by Marija81; 31-03-17, 13:04.
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• I ne zaboravite da Noto nije državljanin ove zemlje te na istim neće glasati.... a nek laje samo av, av, av...

I ne nikao ne 6 jer to onda postaje beli, nevažeći listić i onda ga uzimaju..samo lepo zaokružiti svog kandidata van šestice i van Šekija.
              Last edited by miloolja; 31-03-17, 13:09.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                I ne zaboravite da Noto nije državljanin ove zemlje te na istim neće glasati.... a nek laje samo av, av, av...

I ne nikao ne 6 jer to onda postaje beli, nevažeći listić i onda ga uzimaju..samo lepo zaokružiti svog kandidata van šestice i van Šekija.
                Da, da, to se podrazumeva

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Glasajte za Vučića, za bolju, bržu i jaču Zvezdu.

Comment

• Od mene dobija,ne glas doduse
                    sigpic

Comment

• Naredne godine Zvezda treba da napadne titulu prvaka Evrope u košarci i samo jedan čovjek to može omogućiti. Mislite o tome dok izlazite i odlučujete za koga glasati.

Prvi i jedini put u životu imate priliku da stvarno pokažete i dokažete kako je Zvezda život a ostalo su sitnice.

Za Vučka

Comment

• A sta cemo ako Zvezda ne osvoji ABA ligu

sigpic

with experience.

Comment

• Kao da sa to već nije dvaput desilo za vrijeme njegovog mandata i oba puta je igrana EL. To je za njega pussy smoke.

Comment

• A i to sto kazes, skroz sam zaboravila na tu cinjenicu

ali ipak, ne Vucic, ne Seselj

sigpic

with experience.

Comment

• Dok vi glasate zbog Zvezde, Noto lobira zbog sendvica

Comment

• Mali Fizičar me učio da ne lijepim plakate, to je prošlo vrijeme u vremenu društvenih mreža. Ovako je efikasnije, a najbrojnija je Zvezdina populacija.

Razmislite malo, babe i djedovi će uz pomoć štapova izaći da glasaju za njega i ubiti 40% a njima je smanjio penzije. Neka izađe i vas 10.00001% zbog bolje budućnosti našeg kluba, naše Zvezde.

Comment

Working...
                                X