Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Why is Ukraine not in Eurovision 2019?

Ukraine originally intended to take part in Eurovision 2019, holding a national final to choose their entry for Tel Aviv in February – which was won by singer Maruv with Siren Song. The track immediately became a fan favourite – but trouble flared just days later amid claims that Maruv – real name Anna Korsun – had refused to sign a contract which temporarily barred her from performing in Russia. Public broadcaster UA: PBC subsequently dropped the song as the country’s entry for Eurovision. They said in a statement: ‘The performer representing Ukraine at the international stage, upon signing an agreement with UA:PBC, also has commitments of becoming a cultural ambassador of Ukraine and delivering not only their music but also expressing the opinion of the Ukrainian society in the world. After the negotiations, UA:PBC and the singer MARUV have not found common ground in the mission of the representative of Ukraine at the international song contest.’.

Originally posted by Mr. Wolf View Post
    Ma je l' su realni da su banovali ovu sa Evrovizije?!?! Ode svet u kurac.
    Odustala zbog debila.
    Last edited by Mr. Wolf; 17-05-19, 13:03.
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by zdravkelja View Post
      Nesto si pobrkala, ja sam kod prve obrenovacke skole, mi smo poslednji kod kojih je stigla voda. Ne deluje tako na prvi pogled, ali kod te krivine je najvisa tacka u samom gradu.
      Bila sam ubeđena da si ti u Bariču izvini...
      Da tu kod crkve je najviša tačka i kod Interexa na drugoj strani...
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• http://www.b92.net/info/vesti/index....nav_id=1543399

Puna je istorija ovakvih falsifikata. Isto tako nadju stare papire koji datiraju odgovarajućem vremenu pa falsifikuju. Ovo je samo mali primer.

Zato ona teza za istoriju kada kaže "imamo pisane dokaze" to odmah možeš da daš 50-50 da je istina.

Ovo npr nije falsifikat ali kome se beje.

Last edited by Cassius Clay; 17-05-19, 17:32.

Comment

• Originally posted by Tarantula View Post
          Nema ko više ne bježi, i stari i mladi, i pametni i oni malo manje pametni, nenormalno se narod iseljava.

Ko je god otišao raditi u Sloveniju, Njemačku, Austriju ili Švicarsku neće ljudi više ni na odmor ljeti da dođu.

I svi se slažu u jednom - nikad više u BiH/RS.
          Tuga božija... Raščerečena zemlja. Srbija se možda izvuče, Bosni je presuđeno u startu.

Idu ljudi i bliže od Slovenije, Slovenija, Njemačka to je klasika, ali u Hrvatsku se ide masovno, posebno sezonski. I boli svakog uvo, posebno političare, jer će im ostati poltroni i ljudi koji ne mogu i nemaju gdje. Pakao.

@Losmi to mi je najbesmislenije u Srbiji, ta podjela na nekoliko Srbija, lijevo desno gore dole, a država u kurcu. Neko bi rekao sve savršeno pa se ljudi raspravljaju oko nijansi ljudima tačno dosadno, nemaju ko mi 3 naroda pa moraju naći način da se svađaju.

Comment

• Posle čitanja Uroševih postova i tema koje započinje na pričaonici redovno imam poriv da čitam Hamleta - čisto da se malo oraspoložim
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Originally posted by BorisUnited99 View Post

@Losmi to mi je najbesmislenije u Srbiji, ta podjela na nekoliko Srbija, lijevo desno gore dole, a država u kurcu. Neko bi rekao sve savršeno pa se ljudi raspravljaju oko nijansi ljudima tačno dosadno, nemaju ko mi 3 naroda pa moraju naći način da se svađaju.
              Meni to neverovatno, kad ih pitas sta ovo ono..Oni pa mi smo Srbi, volimo svoju zemlju...sve vole, samo ne vole jedan deo svog naroda Najveci smo protivnik sami sebi, nerealno ali istinito 100% al to nam je sto nam je. Takve stvari se tesko menjaju, meni deluje da je to ovde tako od pocetka i nastanka ovog naroda, sad je samo dozivelo kulminaciju.
              3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
              6× Montenegrin League champion (2007–2012)
              3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
              2× German League champion (2018, 2019)
              6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
              4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
              2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Samo napre dno

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Inace ja sam vec 2 dana u blagom soku, moja sestricina zavrsava sad 2.razred osnovne skole i ucili su deljenje sa 0. Uciteljica ih je ucila da je svaki broj podeljen sa 0 jedank 0
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Op, eto ti sad!
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Od kada se sa nulom deli?! I šta smo mi onda učili?!

Comment

• Ma pogresno ih naucila, u knjizi je kako treba, ali ona blage veze nema

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa je l joj objasnio neko?
                          sigpic

Comment

• Objasnila joj je moja sestra, ali najgore je sto je ona to poslala na viber grupu, a poprilican broj roditelja je pitao: kako nije 0

sigpic

with experience.

Comment

• Buuahaha, pa dobro bio javni cas
                              sigpic

Comment

• Za mene je bas porazavajuce, osnovne stvari ne znaju

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X