Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Očigledno da nije, jer je i tako uspela da snimi ono što treba. U suprotnom ne bi bio pozvan.

Čudno mi je to sve, prvi put čujem za takav slučaj.

A možda hoće i da te žrtvuje, ono kao da joj uspe brak. Bolje ti nemoj ići, nisu tu čista posla, ne bih se ja zajebavao sa time.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
      Verovatno ce biti dosadno i krenucu kuci pre ponoci.
      Ne verujem da ce biti neki opasan party, mozda ako odigram nesto u stilu Demi Mur.
      Samo se ti nadaj.Ne znaš ti kako izgleda kada se žene raspuste
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by goku View Post
        Očigledno da nije, jer je i tako uspela da snimi ono što treba. U suprotnom ne bi bio pozvan.

Čudno mi je to sve, prvi put čujem za takav slučaj.

A možda hoće i da te žrtvuje, ono kao da joj uspe brak. Bolje ti nemoj ići, nisu tu čista posla, ne bih se ja zajebavao sa time.
        Mislis li da bi trebao da zrtvujem petla za svaki slucaj? Protiv crne magije.

@maro
        Znaci da ocekujem svasta.
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Javljaj se na svakih pola sata u ovoj temi.
          Da znamo da l' da zovemo policiju ili ne.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Jeste, a sestra moja francuska sobarica [emoji849]

E, a da nije neki maskenbal? Eto ti ideje za masku [emoji38][emoji38]
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nemam pojma, samo da ne dobijem neku glupu majicu sa natpisom i jos gore da me slikaju takvog.
              Ako bude tako nesto i jos ako budemo isli do grada, onda cu se garantovano napiti.

Zamislite majicu sa natpisom "Najbolji drug" i udjes takav u kafic. Momentalni friendzone od strane svih devojaka u lokalu.
              A da imam devojku kuci, sto bi mi to bilo bitno
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ako bude tako, startovace te gejevi.
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• Vi se tu sprdate, a niko da kaze da je danas evrovizija
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Evo, nije ni pocelo, a ja se vec hvatam za glavu zbog ove. Zar nije bila nekada posebna tema, ili je to samo kad je dodela oskara? Anyway, ja ovo gledam zbog cringe-a i gifova koje ce proizvesti. A malo mi je i guilty pleasure
                    Last edited by s_hyperion; 14-05-19, 20:18.

Comment

• Nismo valjda toliko ludi da imamo temu i za evroviziju

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kipranka zaboravila da se obuce

sigpic

with experience.

Comment

• Ahaha, ladno Darude

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Nismo valjda toliko ludi da imamo temu i za evroviziju
                            Mogu da se zakunem da je jednom bila tema ali je izbrisana ili spojena sa nekom..

Comment

• Ovi slovenci kao da su na horsu nekom, dosli sa nekog lecenja..
                              3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                              6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                              3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                              2× German League champion (2018, 2019)
                              6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                              4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                              2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Slovenci

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X